حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کیو ۵۱ با مدیاتک هلیو P22 و دوربین سه گانه به قیمت ۲۶۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

ال جی به معرفی گوشی های اقتصادی روی آورده و پس از سه گانه سری K حالا یک دستگاه در خانواده Q معرفی می کند. ال جی کیو ۵۱ با مدیاتک هلیو P22 و دوربین سه گانه به قیمت ۲۶۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ال جی کیو ۵۱

ال جی عضو جدید خانواده گوشی‌های Q خود را با نام کیو ۵۱ معرفی کرد. این اولین گوشی از سری کیو است که در سال جاری میلادی معرفی می‌شود. ال جی کیو ۵۱ دارای نمایشگر بزرگ و بریدگی قطره‌ای شکل است. عضو جدید سری گوشی‌های Q ال جی دارای باتری مناسبی است و از دوربین سه‌گانه در قسمت عقبی بهره می‌برد.

ال جی کیو ۵۱ مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچ فول‌ویژن با پنل IPS LCD است که در قسمت بالایی دارای ناچ قطره‌طور بوده و دارای وضوح اچ دی پلاسHD+ است. ناچ نمایشگر میزبان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دستگاه است. پنل پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه را در خود جای داده است که از یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی، یک حسگر اولترا واید 5 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی به همراه فلش LED تشکیل شده است. گوشی مقرون به صرفه جدید ال جی دارای حسگر اثر انگشت نیز می‌باشد که در قسمت پشتی قرار گرفته است. پوستر تبلیغاتی گوشی نشان می‌دهد که بخش پشتی از شیشه ساخته شده است.

ال جی کیو ۵۱ از اندروید ۱۰ روی رابط کاربری اختصاصی ال‌جی استفاده می‌کند و از قابلیت LG Pay نیز برای انجام پرداخت‌ها پشتیبانی می‌کند. چیپست LG Q51 را مدیاتک هلیو P22 با پردازنده هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتزی انتخاب کرده اند. 3 گیگابایت حافظه رم این تراشه را همراهی می‌کند. حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایت است و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد.

ال جی دکمه سخت‌افزاری مخصوصی را در لبه سمت چپ دستگاه قرار داده است که می‌توانید برای دسترسی به دستیار گوگل (Google Assistant) استفاده کنید. این دستگاه به بلندگوهای استریو مجهز شده است و به لطف استفاده از سیستم صوتی DTS:X 7.1 نوید عملکرد صوتی بسیار خوبی را می‌دهد. وظیفه تأمین انرژی دستگاه به عهده یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است. از ویژگی‌های دیگر می‌توانیم به بدنه با استاندارد MIL-STD-810G، درگاه USB-C و NFC اشاره کنیم. ابعاد دستگاه برابر 164.5 میلی‌متر در 77.5 میلی‌متر است و ضخامت آن برابر 8.4 میلی‌متر می‌باشد.

قیمت ال جی Q51

فروش گوشی ال جی کیو ۵۱ از فردا در کره جنوبی آغاز می‌شود و قیمت دستگاه حدود 260 دلار خواهد بود. این گوشی از طریق سه اپراتور مخابراتی محبوب کره جنوبی قابل خریداری است. این گوشی در دو رنگ تیتانیومی و سفید عرضه می‌شود.

نظر شما درباره ال جی کیو ۵۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed_l

اشغااااال رده 260 دلاری 🤮

Mahdi

فکر کنم میخواد آمار گوشی های معرفی شده ی امسالش رو زیاد کنه وگرنه کی همچین چیزی میخره سامسونگ که ما میگیم گرون میده خیلی از این بهتره نمونش همین m31

☆NINJA CAT☆

سونی همینو تازه بهترشو 200 دلار میده😂😂😂😂😂😂🤣

ممد بمولا

اجازه هست ارررر کنم؟
ارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر چه خبرههههه؟

M.irani

زمان ال جی G2 فک میکردم آینده دستِ ال جیه، کم کم نمیدونم چی شد! آخه هیچ توجیهی نیست واسه این روند! یا حداقل من نمیشناسم، با خودم فک میکنم فقط یا مدیرای خائن زیاد دارن، یا همه پیک نیکی شدن!
برند مورد علاقم بود قبلا
واقعا درکِ فازشون سخته! مثلا با خودشون چی فک میکنن که مشخصات رو همیشه قطره ای افزایش میدن! مثلا میخوان بگن ما هم مثه اپلیم!!! و نیازی نیست الکی مشخصاتو بالا ببریم، چون هم نیاز نیست هم مشتریمونو داریم!!!
دیگه ناامید شدم از برندی که برند اولم بود یه زمانی

Dr.Nazer

الجی جان بزن کنار!

V800B

چ خبرتونه چ خبرتونه
الجی هم قاط زده

Amir galaxy

این چیه آخه 😑

Milad7

مضخرفه

The Destroyer

#اصالت

Mortazavi

دوستان الکی نگید گرونه
یاد گرفتیم به پردازنده و رزولوشن نمایشگر نگاه کنیم و نظر آماتور بدیم
این گوشی بلندگو استریو داره
این گوشی nfc داره
این گوشی استاندارد بدنه 810g داره
خوب معلوم قیمت بالا میره
نمیگم اینکه الجی از پردازنده و دوربین کم گذاشته و آپشن داده خوبه ولی نمیشه گفت خیلی گرونه

MohammadFarhaadi

خوب مگه گوشیای صدوپنجاه دلاریه برندای دیگه همینا رو ندارن در کنار پردازنده و دوربین و بدنه و یو آی بهتر پشتیبانی بهتر و خیلی آپشنای دیگه مثل اینفرارد و بلوتوث ورژن بالاتر و طرحی زیباتر و…اونم با حدود نصف قیمت!یادمون نرفته تبلتی که با اسنپ ۸۲۰ همین امسال معرفی کرد!!!برای چی احمق!!!خودزنی تا چه حد؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)