حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 7 2018 (Galaxy J7 2018) رسما رونمایی شد

نوشته

5 سال قبل | 17 دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی جی یکی از پرفروش ترین موبایل های میان رده سامسونگ است. عضو ارشد این خانواده که تا پیش از معرفی گلکسی جی ۸، گلکسی جی ۷ بود حالا مدل سال ۲۰۱۸ خود را دریافت کرده است. هرچند در نظر نمی رسد تفاوت زیادی با نسل پیشین یا حتی دو نسل پیشین خود داشته باشد اما امروز در ترنجی با هم آن را بررسی خواهیم کرد، در ادامه با ما همراه باشید تا با گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ (Galaxy J7 2018) آشنا شویم.

به طراحی که نگاه می کنید متأسفانه هیچ المانی از ترند های سال ۲۰۱۸ در آن نمی بینید. اینجا نه نمایشگری که حاشیه نمایشگر آن کم باشد دیده می شود، نه نسبت تصویر ۱۸:۹ است و نه حتی خبری از دوربین دوگانه است. در حقیقت سامسونگ با معرفی گلکسی جی ۸ این ترندها را به خانواده گلکسی جی اضافه کرد و گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ قرار نیست دستگاهی باشد که این ترندها را داشته باشد. در حقیقت اگر به گلکسی جی ۷ ۲۰۱۶ یا گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ که در بازار ما با نام گلکسی جی ۷ پرو  شناخته می شود نگاه کنید، از نظر سخت افزاری تفاوتی دیده نمی شود.

تنها تفاوتی که می توان در گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ از نظر طراحی دید شکل دکمه های ناوبری اندروید است که پیش از این در گلکسی جی ۲ پرو دیده شده بود. این کلیدها شبیه به نمونه نرم افزاری و روی نمایشگر موبایل های کم حاشیه سامسونگ است.

اجازه بدهید به مشخصات سخت افزاری گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ نگاه کنیم. اینجا یک دوربین تکی به رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل در پشت دستگاه قرار دارد و برای دوربین سلفی یک دوربین با همین رزولوشن در نظر گرفته شده است که متاسفانه امسال فلاش ال ای دی ندارد. این عجیب است و نمی دانیم چرا سامسونگ چنین تصمیمی گرفته است. گشودگی دیافراگم دوربین اصلی f/۱.۷ و دوربین سلفی f/۱.۹ است. فقط می‌توان امیدوار بود که سامسونگ نرم افزار دوربین را ارتقا داده باشد.

گلکسی جی 7 2018

گلکسی جی 7 2018

نمایشگر گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ با پنل امولد و رزولوشن HD ارائه می‌شود که اندازه ۵.۵ اینچ را دارد. متأسفانه اگر نوع پنل امولد را از این نمایشگر بگیریم اصلا نمایشگر قابل قبولی برای یک میان رده در سال ۲۰۱۸ نیست و ما امیدوار بودیم که حداقل رزولوشن فول اچ دی به آن اضافه شود. این در حالی است که اکثر رقبا نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن فول اچ دی را ارائه می کنند.

پشتیبانی از سیستم امنیتی ناکس (knox)

قابلیت جالب دیگری که برای اولین بار به خانواده گلکسی جی ۷ اضافه شده است را می توان پشتیبانی از سیستم امنیتی ناکس (knox) سامسونگ دانست. متاسفانه درباره چیپست و میزان حافظه داخلی و حافظه اجرایی یا همان رم اطلاعات رسمی ارائه نشده است اما می توان مشخصاتی مانند گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ برای آن در نظر داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ می‌تواند در بازار فروش خوبی را تجربه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehrdad77

شرمنده ولی فک کنم من knox رو حتی تو j7 2016 هم استفاده میکردم.
الانم secure folder استفاده میکنم.

دوما این چه وضعشه که یه مدل قبلش یعنی j7 2017 یا همون j7 pro خودمون صفحش فول اچ دی باشه این اچ دی.

Mehrdad77

حتی زمانی که اندرویدش ۶ بود من knox رو استفاده میکردم
بعد از اپدیت به اندروید ۷
برنامه secure folder رو از
apk mirrior دان کردم نصبیدم
حتی تو نوار اعلان هم اضافه شده و خیلی خوب هم کار میکنه

Mehrdad77

اصلاح :
apk mirror

Mehrdad77

اینم سایت knox سامسونگ
گوشی های پشتیبانی شده
https://www.samsungknox.com/en/knox-platform/supported-devices

Mehrdad77

راستی خیلی دلم واس طنزنامه های ترنجی تنگ شده .
حیف شد که ادامه ندادین .
البته میدنم دستور از بالا بوده 🙁

کاش یه کانال دیگه ای چیزی میزدین هر چن وقت یه بار طنز نامه رو اونجا میفرستادین.
کجایین TTTT!!
(تیم تحقیقاتی طنزنامه ترنجی)

Mehrdad77

مرسی که به فکر کاربراتون هستین

Naranj

احتمالا یک علت این هست که سری جی در دنیا با این قیافه محبوب و معروف هست برای همین سامی خواسته این مدل رو نگه داره همین شکلی

Amir Hossein

سامسونگ و هواوی رقابت شدیدی در تولید ثانیه ای گوشی های هوشمند دارن?

آقای عطا.یی به نظرم استفاده از لفظ میان رده برای سری J اشتباس. چون سری J پایین رده اس، نه میان رده. بابت همین اگر بخواد به سری A نزدیک بشه، دیگه چه فرقی با میان رده های سری A خواهد داشت؟

سری S و نوت که پرچمدارن. سری A میان رده اس. سری J هم پایین رده که عموما گوشی هایی هستن با امکانات کمتر و سخت افزار ضعیف تر. گوشی هایی که به نسبت سری S و سری A، قیمت کمتری هم دارن. پس توقعات رو برای سری J باید پایین آورد.

در این بین سری C رو هم داره که برای بازار چین عرضه میشه.

Mehrdad77

ببخشید اینجا جواب میدم بالا گزینه پاسخ دادن نبود .

تو اندروید ۶ از گوگل پلی دان کرده بودم

دکتر رسول آریان

دیدگاه سامسونگ نسبت به سری J همینه که عرض کردم. هر چند بین سری نسخه مختلف سری A قوی و ضعیف هست، بین نسخه های مختلف سری J هم قوی و ضعیف هست، اما به طور کلی توجه به سری A بیشتره. خیلی انتظاری نباید از سری J داشت، حتی قوی ترین گوشی سری J. اما روی سری A بیشتر کار میکنه.

Naranj

اقا یک سوال فنی.این یارو توی عکس اصلی کجا نشسته؟ و داره چکار میکنه؟! ?

Mortazavi

عجیب غولی???

آخه این چیه دیگه ، چقدر زشته و چقدر سخت افزار ضعیفی داره
احتمالا قیمتش هم دوبرابر ردمی نوت۵ هست!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)