حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل 3 احتمالا قابلیت Active Edge پیکسل 2 را به ارث ببرد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، گوگل

هر چند گوگل ساخت پرچمدارهای 2017 خود یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال کاملا از اچ تی سی استفاده نکرد اما فناوری Edge Sense را از آن ها خرید و در این دو دستگاه با نام قابلیت Active Edge استفاده کرد. این قابلیت که در پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال برای فعال کردن گوگل اسیستنت در سریع ترین و راحت ترین روش ممکن استفاده می شود، حالا خبر می رسد که گوگل پیکسل 3 احتمالا قابلیت Active Edge پیکسل 2 را به ارث ببرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در جدیدترین نسخه پیش نمایش از اندروید پی (Android P) توسعه دهنده های XDA دیده اند که قابلیتی مربوط به Active Edge در آن وجود دارد که می تواند به پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال مربوط شود. با این قابلیت شما می توانید تماس ورودی یا حتی آلارم را بی صدا کنید و گوگل اسیستنت را فراخوانی نمایید. گفته می شود که شاید گوگل بخواهد در پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با اندروید پی (Android P) قابلیت های دیگری از جمله اسکرین شات گرفتن و حتی اجرای برنامه خاصی به جز گوگل اسیستنت را ارایه کند که موضوع دوم واقعا از نظر ما احتمال پایینی دارد.

تا پیش از این درباره پیکسل 3 ایکس ال دیدیم که طراحی کلی آن شبیه به پیکسل 2 ایکس ال خواهد بود و با این تفاوت که بریدگی نمایشگر دارد. همچنین گوگل پیکسل ۳ ایکس ال (Pixel 3 XL) یک دوربین دارد. شما چطور فکر می کنید؟ اگر گوگل پیکسل 3 احتمالا قابلیت Active Edge پیکسل 2 را به ارث ببرد، چه تاثیری در تصمیم شما یا نظر شما درباره پرچمدار 2018 گوگل خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi69

اقا ترنجی فیلتره انگار با فیلترشکن اومدم وصل شد. دیگه از کره شمالی داریم بدتر میشیم بعد میان از ازادی بیان حرف میزنن

Mehrdad77

واسه من که تو نت همراه اول فیلتر نیس تا حالا

Mehdi69

من ک با ایرانسلم فیلتره. هرکشور بری بگی سایت خبر وبررسی گجت هارو فیلتر کردن بهت پناهندگی میدن

Mehrdad77

بیا گفتم فیلتر نیس همراه اولم فیلتر کردن??

Amin

سلام؛
جناب عطایی این مشکلی که براتون پیش اومده کی حل می‌شه؟!
واقعا از دیروز ترنجی اومدن برام عذاب شده! با این وضع خراب نت!

raminkhan

برای منم فیلتر نیست با نت همراه اول

REZA

این ادج سنس خیلی جذابه،اصن ادم دلش میخواد همش لاهاش کاز کنه و خسته کننده نیست،این قابلیت های اسکرین شات و اجرای برنامه ها رو همه رو گوشی من داره الان.حتی تماس و الارم و و خیلیم خوب داره پیشرفن میکنه چند روز پیشم که توی گوشی ایسوس ازش استفاده شده بود کلا کار کردن باشگهاش راحته حالا توی یو12+ سری حدیدشم اومده که کاربردی تره

Peiman

مهم ترین قسمتش طراحی بود که متاسفانه در حد انتظار ظاهر نشد .

به نظرم جالبه. قابلیت کاربردی و خوبیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)