حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی که از پیکسل 3 ایکس ال با یک دوربین دیدیم، به احتمال قوی صحیح است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

چند روز پیش در ترنجی خواندیم که آیا گوگل پیکسل ۳ ایکس ال (Pixel 3 XL) یک دوربین دارد؟ این موضوع بر اساس تصاویر لو رفته از پیکسل 3 ایکس ال عنوان شد و بعضی صحت این تصاویر را زیر سوال بردند. حالا به نظر می رسد طراحی که از پیکسل 3 ایکس ال با یک دوربین دیدیم، به احتمال قوی صحیح است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موضوع را با هم بررسی کنیم.

اگر به تصاویر لو رفته قبلی نگاه کنید، که البته برای راحت تر شدن کار، شما می توانید به تصویر اصلی مطلب هم توجه نمایید، می بینید که به جای لوگوی گوگل در آن بخشی که انتظار داریم لوگو G باشد، یک لوگوی نه چندان آشنا وجود دارد. اما به سمت چپ تصویر نگاه کنید که از عکس زیر جدا شده است:

این تصویر رسما توسط گوگل منتشر شده که مربوط به مراحل طراحی پیکسل 2 ایکس ال است. همانطور که روی نمونه آبی بالا سمت راست تصویر می بینید، دقیقا یک لوگو مشابه با آن چیزی که روی تصویر لو رفته و منتسب به پیکسل 3 ایکس ال دیدیم، وجود دارد. این می توان یک لوگو مخصوص برای نمونه های پبش تولید گوگل باشد که صحت تصویر پیشین به این صورت تایید می شود.

حال این لزوما به آن معنی نیست که شما نمونه نهایی پیکسل 3 ایکس ال را دیده اید، این بدان معناست که شما در حال تماشای یکی از نمونه های پیش تولید پیکسل 3 ایکس ال هستید و این نمونه تنها یک دوربین دارد و طراحی کلی قاب پشتی شبیه به پیکسل 2 ایکس ال است!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پیکسل 3 ایکس ال به همین طراحی ارایه شود؟ امید شما چیست!؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

دوربین دوگانه که کلا تبلیغاتیه…xz2 سونی با یه دوربین پا به پای بهترین دوربینا میاد ‌…ممکنه گوگل از سنسور imx400(همون سنسور xz2) یا شایدم یه سنسور قویتر استفاده کرده باشه که با الگوریتم پردازشیش قطعا همرو میترکونه

دکتر رسول آریان

دوربین دوم میتونه امکانات متفاوتی رو ارائه بده. اگر اولترا واید باشه میتونه زاویه دید بازتر بده. اگر تله فوتو باشه میتونه زوم اپتیکال بده، اگر سیاه و سفید باشه میتونه جذب نور رو بیشتر کنه.

همین افزایش روشنایی در XZ2 پریمیوم به کمک همین سنسور سیاه و سفید ایجاد شده. البته در کنار سایر پارامترها.

Peiman

خیلی امیدوارم بودم به این گوشی .
حیف شد واقعا . اگر همون پیکسل ایکس ال 2 رو با کمی حاشیه کمتر و دوربین دوگانه معرفی کنه قطعا بازخوردها خیلی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)