حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد بریدگی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال و حاشیه لبه پایین آن لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، گوگل

درباره نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال شایعه زیادی است، همانقدر که درباره دوربینش هیچ شایعه ای نیست و این نگران کننده به نظر می رسد چون احتمال اینکه در بخش دوربین شاهد نوآوری ویژه ای نباشیم را می دهد. به هر حال،  حدودا یک هفته پیش بود که شنیدیم نمایشگر OLED پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 ساخت ال جی خواهد بود و پس از آن اندازه نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 مشخص شد. بریدگی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال در تصاویر واقعی که از آن لو رفته بود نیز دیده می شد و حالا ابعاد بریدگی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال و حاشیه لبه پایین آن لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

این توییتی است که از Onleaks منتشر شده و ابعاد دقیق حاشیه نمایشگر و بریدگی بالای آن را نشان می دهد. اگر این شایعه صحیح باشد، عمق بریدگی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال بیشترین در نوع خود است و این جا بیشترین به معنی بهترین نیست. هر چند عرض بریدگی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال کمتر از آیفون X یا شیائومی می 8 است اما خب این عمق باعث می شود اطراف بریدگی نمایشگر، فضای بدون کاربرد بیشتری در هنگام تماشای ویدیو یا دیگر محتوا ها وجود داشته باشد!

اگر بریدگی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال وجود نداشت، حاشیه بالای نمایشگر 8.1 میلی متر و حاشیه پایین 8.8 می بود (جالب که با وجود این میزان حاشیه در لبه پایین اما این فاکتور در پیکسل 3 ایکس ال از پیکسل 2 ایکس ال کمتر است!) که اینجا نیز تقارن وجود ندارد. البته صحبت از تقارن که بشود، به صورت کلی پیکسل 3 ایکس ال نسبت به محور افقی تقارن ندارد، چون نه اندازه خروجی بلندگوهای استریو آن شبیه به هم است و نه همان موضوع حاشیه نمایشگر! این موضوع وقتی به چشم می آید که دستگاه مانند گلکسی اس 8 (و نه گلکسی اس 9) می بینید که از تمام جهات قرینه است!

اما آیا این عمق زیاد بدون دلیل است؟ خیر، گویا گوگل تصمیم گرفته که دو دوربین سلفی برای پیکسل 3 ایکس ال در نظر بگیرد که هنوز کاربرد آن مشخص نیست. امیدواریم راهبرد نه چندان جالب دوربین سلفی دوگانه و دوربین اصلی تکی را پیش نگیرد! نظر شما چیست؟ این میزان بریدگی نمایشگر، حاشیه نمایشگر و طراحی باب میل شما هست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

گوگل باید پیش قراول اندروید میبود ولی با این کار خودش رو خوار کرد و طرفداراش رو مایوس

Peiman

یعنی چی دوربین سلفی دوگانه و اصلی تکی؟? واقعا حرکت مسخره ای اینکار

حرکت چیپی بود برای گوگل. واقعا ازش انتظار نداشتم. ناچ اپل در گوشی گوگل!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)