حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، گوگل

حدودا یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم طراحی پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 ناامید کننده به نظر می رسد. پس از آن اما شنیدیم نمایشگر OLED پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 ساخت ال جی خواهد بود. حالا در شایعه ای جدید اندازه نمایشگر پیکسل 3 ایکس و پیکسل 3 مشخص شده است که در ادامه آن را با هم در ترنجی مرور خواهیم کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر پیکسل 3

نمایشگر پیکسل 3

همانطور که در توییت Onleaks در تصویر بالا می بینید، دو مشخصه درباره نمایشگر دو پرچمدار 2018 گوگل عنوان شده است. نمایشگر پیکسل 3 با انداره 5.3 اینچ و بدون بریدگی نمایشگر (Notch) خواهد بود در حالی که پیکسل 3 ایکس ال با نمایشگر 6.2 اینچی دارای بریدگی نمایشگر ارایه خواهد داشت. می دانیم که پیکسل 3 امسال با حاشیه نمایشگر کمتر و نسبت تصویر 18:9 تجهیز خواهد شد که خیلی بهتر از آن قاب عکسی (!) است که سال گذشته به عنوان پیکسل 2 معرفی شده بود.

درباره رزلوشن این دو پنل اطلاعاتی ارایه نشده اما انتظار می رود که نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال با رزلوشن QHD+ و نمایشگر پیکسل 3 با رزلوشن FHD عرضه شوند. همانطور که قبلا هم خواندیم، همانند نسل پیشین نوع هر دو پنل OLED است و البته امسال هر دو را ال جی خواهد ساخت. نظر شما چیست؟ آیا گوگل تصمیم صحیحی برای عرضه پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گرفته است؟ چندی پیش در ترنجی خواندیم گوگل پیکسل های میان رده را برای بازار هند طراحی و عرضه خواهد کرد و دیروز دوباره این شایعه با اضافه شدن اسنپدراگون 710 تکرار شد. به نظر می رسد امسال اپل و گوگل می خواهند به بازار میان رده هم ورود قوی داشته باشند! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

احتمالا پیکسل ۳ طراحی خیلی زیباتر و در نتیجه پرطرفدار تر باشه

Peiman

برعکس پیکسل ۲ که ۳,۴ سانت از بالا و پایین حاشیه داشت و پیکسل ۲ ایکس ال خیلی محبوب تر بود

mostafa3

پیکسل ۲ با تک دوربین همه رو له کرد
پیکسل ۳ دوگانه چی بشه خدا می‌دونه

Naranj

احتمالا نسخه 5.2 فروش بیشتری داشته باشه.هم توی این سایز گوشی کم هست و هم ناچ نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)