حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی نوت 9 شبیه به گلکسی نوت 8 خواهد بود، کاهش هزینه ها

نوشته

5 سال قبل | 20 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدودا پنج روز پیش بود که در ترنجی نگاهی به یک رندر با کیفیت از گلکسی نوت 9 داشتیم. در آن رندر طراحی قاب پشتی، یعنی دوربین ها شبیه به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بود اما امروز در شایعه ای معتبرتر شنیده می شود طراحی گلکسی نوت 9 شبیه به گلکسی نوت 8 خواهد بود و دلیل را می توان در کاهش هزینه ها دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این رندر بیشتر آشنا شویم.

گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

به صورت کلی با ارایه نمایشگرهای Infinity Display سامسونگ، طراحی جلوی پرچمدارها و حتی میان رده هایش بسیار شبیه بهم تر از قبل شده و این را نه می توان بد دانست و نه خوب. در حقیقت اصلی ترین تفاوت در طراحی را می توان روی قاب پشتی دید، جایی که با تغییر وضعیت دوربین، حسگر اثرانگشت یا دیگر المان ها، یک ظاهر جدید و قابل تمایز با دیگر دستگاه ها ارایه می شود. طراحی قاب پشتی گلکسی نوت 8 زیباست و شخصا از اینکه دوربین دوگانه آن عمودی نیست، خوشحالم.

حالا در رندری منتظر شده از Onleaks که عموما اطلاعات قابل اعتمادی را منتشر می کند، می بینیم که طراحی گلکسی نوت 9 شبیه به گلکسی نوت 8 خواهد بود با این تفاوت که حسگر اثرانگشت حالا به جای کنار دوربین، زیر دوربین است!

گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

جلوی گلکسی نوت 9 شبیه به گلکسی نوت 8 است و حتی در لبه پایین سوراخ های بلندگوی تکی نیز مثل گلکسی اس 9 تغییر نکرده است! دکمه بیکسبی نیز کماکان پایین تر از دکمه های تنظیم حجم صدا قرار دارد. در حقیقت به جز این که می دانیم گلکسی نوت 9 حاشیه نمایشگر کمتری نسبت به گلکسی نوت 8 دارد دیگر موضوع جدیدی اینجا وجود ندارد. تا کنون درباره جدیدترین عضو خانواده گلکسی نوت می دانیم که دوربین گلکسی نوت 9 (Galaxy note 9) پیشرفت ویژه ای خواهد داشت و تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 احتمالا 18 مرداد باشد. دلیل این شباهت در طراحی را این می دانند که سامسونگ می خواهد تا حد امکان در هزینه ها صرفه جویی کند.

شما چطور فکر می کنید؟ آیا دستگاهی که در گالری تصویر زیر می بینیم، گلکسی نوت 9 است؟

 

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

با این وضعیت کسی میخره؟ جای اثر انگشت افتضاحه

Rog_Pc_Gamer

همین بهتر که حسگر انگشتو ببره جای قبلی چیه آخه این؟ حالا اینو ولش کن مثلا چه پیشرفت ویژه ای دوربینش میخواد داشته باشه؟ همین دوربین اس ۹ دیگه سه ساله سنسور ۱/۲.۵۵ میزاره نوت ۹ هم روش
نهایت یه الگوریتمو میخواد تغییر بده که اپدیتش برای اس۹ هم میاد نباید زیاد به این شایعه اعتماد کنیم که پیشرفتش ویژه هست
حسگر انگشتم متاسفانه زیر صفحه نرفته اگه راست باشه لیکش
حالا یه شایعاتی هست میگه اسکنر چهره سه بعدی داره و محافظ گوریلا گلس ۶ رو گوشیه که نمیدونم چه قدر راسته
به هرحال نا امید شدم و اگرم بیاد ایران زیر ۶ میلیون بعیده باشه

Naranj

گوریلا گلس ۶ اصلا تولید نشده

کهکشان

نوت به اندازه کافی زیبا هست نیازی به تغییر ظاهر نداره
حالا از کجا معلوم که حتما این شکلی باشه !

ahmad

اگه تغییر زیادی نده یکم دلسرد کننده هست حالا یکی اینو بخره مثلا بگه نوت ۸ دارم یا نوت ۹ ؟????

Yas

رندر قبلی خیلی دلچسبتر بود !

siavash-t

بعید می دونم اینطوری باشه. سنسور اثر انگشت که تو اس۸ جاش بد بود رو تو اس۹ تغیبر داد.‌حالا برا نوت ۸ که بیشتر از سری اس انتقاد شد جاش همون جای قبلی باشه؟ فکر نکنم! اینطوری بشه خودش به سری نوت لطمه زده. به نظرم بهبود اسکنر iris و دوربین می تونه از گزینه ها باشه.

ahmad

سیاوش جان به عکسا بیشتر دقت کن سنسور اثر انگشت اومده پایین دوربین

siavash-t

آره.من یه قسمت مشکی تو بخش دوربین بود. فکر کردم اونه. اینطوری باشه که طراحی جالب نیست. حداقل پشت گوشی. با اینکه پایین اومده، ولی بازم فکر می کنم جاش مناسب نیست. تنها موقعی جاش مناسب میشه که ابعاد گوشی کوچک بشه که اونم احتمالش ضعیفه.

حالا صبر کنید بیاد، بعد شروع کنید به غر زدن.

سامسونگ و کاهش هزینه؟
سامسونگ یکی از ولخرج ترین شرکت های تلفن سازی هست!

باتری به احتمال زیاد از ۳۳۰۰ به ۳۸۵۰ میلی آمپر زیاد شده‌. یعنی ۵۵۰ میلی آمپر بیشتر. در عوض ضخامت از ۸.۶ رسیده به ۸.۸ میلیمتر. یعنی ۰.۲ میلیمتر افزایش داشته. البته همه اینها در حد شایعه اس.

ahmad

این طراحی اصلا بد نیس فقط یکم تکراریه مهم باتری و دوربینه و صدا هست صفحه نمایش هم که قطعا بهترینه . انتظاراتم براورده بشه قطعا میخرمش حتی اگه سنسور اثر انگشت به زیر صفحه منتقل نشه فعلا خرید گوشی جدید رو کنسل کردم تا این غول معرفی بشه

Amir026

بهترین کارو میکنی،منم خیلی وقته منتظر موندم معرفی بشه بخرمش
فقط اگه میخوای بخری حتما پیش خرید چون اگه صبر کنی بیاد تو بازار بعد بخری باید با همون قیمت یا یکم گرونتر بخری ولی بدون اون هدایا
تو این فکرم نباش که بیاد تو بازار امتحانشو پس بده که مشکلی نداشته باشه یا منفجر نشه،چون هرچیم بشه سامسونگ ته تهش مثه نوت 7 یا پولتو پس میده یا عوض میکنه

ahmad

کاملا مواققم باهات

User

یه سوالی داشتم از کسایی که گوشی های بزرگی مثل نوت و اس9 پلاس داشتن. اندازه بزرگ این گوشیا تو استفاده روزمره (مخصوصا کار با یه دست) آزار دهنده نیست؟؟؟

دکتر رسول آریان

برای من خیر. اتفاقا بگیر دستت یه بار نوت ۸ رو. نسبت ۱۸.۵ به ۹ گوشی موجب شده که گوشی یکم لاغر بشه و توی دست راحت تر گرفته بشه.

BeFair

هر چی هزینه اس جدیدا واسه سری اس می کنیا سامسونگ!

Note_kayhan

یه جوری مطمئنم دوربینش مث اس9 پلاسه چینشش و امیدوارم باتری و دوربینم ارتقاش خوب باشه به نسبت اس9ها و اس پن هم تغییراش به چشم بیاد

Naranj

سامسونگ برای پرچمدارهاش هیچی کم نمیذاره مخصوصا نوت
کلی هزینه طراحی سخت افزاری و نرم افزاری قلم میکنه که فقط توی یک گوشیش استفاده میشه
برای چهره واقعی نوت۹ منتظر ایوان بلس باشید

siavash-t

فقط باتری عالی و صدای بهتر و البته جای بهتر حسگر اثر انگشت.

Peiman

زیاد جالب نیست این طراحی . اگه طراحی پشتش شبیه اس ۹ پلاس بود بهتر بود . به هر حال باید منتظر بمونیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)