حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش: مایکروسافت تا پایان سال ۲۰۱۹، بیش از ۱۸ درصد در بازار تبلت‌ها سهم خواهد داشت

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

برطبق گزارشات اخیر از یک مرکز تحقیقاتی، شرکت مایکروسافت تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی در ۱۸ درصد از فروش بازار تبلت‌ها سهیم خواهد بود. به‌تازگی، این غول نرم‌افزاری از تبلت سرفیس پرو ۴ و لپ‌تاپ هیبریدی سرفیس بوک خود رونمایی کرده است که می‌‎تواند در تحقق این پیش‌بینی موثر واقع شوند. برای جزئیات بیشتر، ترنجی را دنبال کنید.

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که فروش تبلت‌ها به خاطر روند رو به رشد گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ که آن‌ها را فبلت می‌نامیم، تحت تاثیر قرار گرفته است و یک روند نزولی را طی می‌کند. با وجود این کاهش، نشانه‌هایی مبنی بر‌‌ رها شدن این بازار از سوی تولیدکنندگان مطرح دیده نمی‌شود و به‌نظر می‌رسد که سازندگان قصد دارند تا هم‌چنان به مبارزه خود در این بازار ادامه دهند.

از زمانی‌که مایکروسافت، ویندوز ۸ را منتشر کرده؛ این سیستم‌عامل در بازار تبلت‌ها با پیشرفت مداوم رو به رو بوده است. در مقایسه با تبلت‌های اندرویدی که هم‌اکنون در جایگاه اول این بازار قرار دارند، تبلت‌های ویندوزی در زمینه «بهره‌وری» عملکرد بهتری داشته‌اند و شرکت‌ها به استفاده از این نوع محصولات علاقه بیشتری دارند. حتی تبلت‌های حرفه‌ای‌تر، می‌توانند برنامه‌های دسکتاپ را به‌صورت کامل اجرا نمایند.

asfa

بررسی‌ها نشان می‌دهد که فروش تبلت‌های ویندوزی، افزایش حیرت‌انگیز ۵۸ درصدی را در نه ماهه اول سال ۲۰۱۵ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، تجربه می‌کند. محققان انتظار دارند که فروش تبلت‌های مبتنی بر ویندوز تا پایان سال جاری میلادی، به ۲۲ میلیون واحد افزایش یابد؛ حدودا ۱۰ درصد از کل فروش بازار تبلت‌ها.

اگر نگاهی رو به‌ جلو داشته باشیم، تبلت‌های ویندوزی می‌توانند به موفقیت خود در بازار تجاری ادامه دهند. مایکروسافت، به‌عنوان یک عامل کلیدی در فروش تبلت‌های ویندوزی در بخش تجاری شناخته می‌شود و این موضوع، خود دلیلی بر قدرت بی‌مثال مایکروسافت در سیستم‌عامل‌های دسکتاپ و سرور است.

تجزیه و تحلیل‌ها بر این موضوع اتفاق نظر دارند که تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، سهم سیستم‌عامل ویندوز به یش از ۱۸ درصد در بازار تبلت‌ها خواهد رسید. اگر روزی این ادعا محقق شود، مایکروسافت می‌تواند تا چندسال آینده به‌عنوان یک رقیب بلامنازع در این بازار نقش موثرتری را ایفا نماید.

[su_button url= «http://www.phonearena.com/news/Report-Microsoft-could-capture-۱۸-percent-of-the-global-tablet-market-by-۲۰۱۹_id۷۶۰۵۶»] Phonearena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MJS.00824

اگه مایکروسافت بتونه یه فکری هم برای تبلت های پایین رده بکنه دیگه عالی میشه. هرچند در پایین رده مجبوره نسخه ی موبایل ویندوز رو برای تبلت ها در نظر بگیره. ولی خوب مطمعا که مایکروسافت میتونه یه فکری هم برای خاص بودن تبلت های پایین رده هم انجام بده.

Chaarshir_ahwaz

با اینکه ویندوز ۱۰ عالیه
ولی فک نکنم بتونه
گوگل تا اون وخت خدا میدونه چی رو کنه

MJS.00824

تا اون وقت! کدوم وقت؟ همه چیز ماله الانه نه فردا. تجربه ی مایکروسافت رو دست کم نگیر. ویندوزفون از بی توجهی مایکروسافت بود که کم آورد. مایکروسافت بخواد میتونه کل اکوسیستم گوگل رو درو کنه. بینگ تو اولویت کار مایکروسافت نیست وگرنا خطر جدی برای Google میتونه باشه. Outlook و دیگر سرویس ها هم همینطور. دیدی که چطور تونست با یه نسخه مرورگر اج رو تو دل کاربرا جا بده و رقیب جدی برای فایرفاکس و کروم بشه. دیر و زود داره سوخت سوز نداره. با تمام وجودم به این گفته ایمان دارم. صبر کن. تا ۵ سال دیگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی