حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل بخش تبلت را از وب سایت رسمی اندروید حذف کرد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، تبلت

آخرین تبلت اندرویدی برجسته ای که به یاد دارید، چه مدلی است؟ اجازه بدهید کمی سخت ترش کنیم، آخرین تبلت اندرویدی ساخت گوگل که به خاظر دارید، چه مدلی است؟ بله به شخصه نکسوس 9 اچ تی سی را به یاد داشتم اما خب رسما پیکسل سی (Pixel C) پاسخ ماست. به نظر می رسد به دلیل عملکرد ضعیف دسته بندی تبلت ها شرکت های انگشت شماری در این زمینه محصول تولید می کنند و حالا گوگل بخش تبلت را از وب سایت رسمی اندروید حذف کرده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصویری که می بینید، دسته بندی های وب سایت اندروید را حالا و پیش از آن نشان می دهد. همانطور که می بینید دسته بندی تبلت ها از آن حذف شده است. خب چند حالت وجود دارد! اول اینکه گوگل می خواهد بازار هر چند کم فروغ و کم فروش تبلت ها را که در سه ماهه گذشته تنها 33 میلیون دستگاه (کاهش 28.2 درصدی نسبت به چارک قبل و کاهش 14.9٪ نسبت به سال قبل) دو دستی تقدیم اپل و مایکروسافت کند و یا اینکه فکر ادغام اندروید با کروم OS را برای ارایه تبلت های بهتر داشته باشد!

مشخصا اینکه بخواهید نام اندروید را از دنیای تبلت ها بگیرید، ایده خوبی نیست و باید چیز دیگری در سر گوگل بگذرد. هر چند تبلت های اندرویدی در مقابل آیپدها و به خصوص آیپد جدید ارزان قیمت خیلی توان رقابت ندارند اما به هر حال هنوز سهم قابل توجهی از بازار در دست آن هاست! نظر شما چیست؟ گوگل برای بازار تبلت ها چه فکر در سر دارد؟ انتخاب شما اگر در دسته بندی تبلت ها باشد، از کدام سیستم عامل استقبال می کنید و چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

اوضاع تبلت های اندرویدی چندان روبراه نیست

من کلا از ابتدا علاقه ای به تبلت ها نداشتم و هیچ وقت هم هیچ تبلتی نخریدم. در عوض عاشق فبلت ها بودم و هستم.

mosayebso

در اینده دسته بندی جدیدی میاد با ورود صفحه نمایش های انعطاف پذیر
الان کروم او اس با وجود اجرای نرم افزار های اندروییدی تفاوتی با یه تبلت اندروییدی نداره و از طرف دیگه چون شرکت ها نمیتونن شخصی سازی زیادی روش داشته باشن برای گوگل بهترین انتخاب ممکنه هست و میتونه یکپارچگی رو به محصولات مورد نظرش بیاره
یه جورایی داره مسیر مایکروسافت توی لب تاپ ها رو پیش میبره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)