حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 احتمالا 18 مرداد باشد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

دیروز در شایعه ای در ترنجی خواندیم گلکسی نوت 9 کمی دیرتر رونمایی می شود و دلیل تغییرات در طراحی با الهام از چینی ها است. در آن مطلب برخی کاربران درست متوجه شرایط نشده بودند، به صورت خلاصه باید گفت آنطور که شایعات می گفتند قرار بودن گلکسی نوت 9 حدودا 6 هفته زودتر از تاریخ همیشگی رونمایی شود. به دلیل شایعه دیروز این تاریخ 2 هفته تاخیر را شاهد است پس می شود حدودا 4 هفته زودتر از تاریخ همیشگی و حالا شایعه ای جدید در همین راستا می گوید تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 احتمالا 18 مرداد باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارشی که به بلومبرگ ارایه شده است، گلکسی نوت 9 تاریخ 18 مرداد رسما رونمایی خواهد شد. انتظار می رود که دوربین گلکسی نوت 9 ارتقا پیدا کند که حتما شما هم حدس می زنید این ارتقا به معنی اضافه شدن دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس است! همچنین گفته می شود در برخی بازارها با چیپست ارتقا یافته عرضه می شود! اینکه “برخی بازارها” را چطور باید تفسیر کرد و ارتقا یافته نسبت به “کدام” هنوز مشخص نیست ولی حدس کم خطایی است که چیپست های گلکسی اس 9 را برای گلکسی نوت 9 هم محتمل بدانیم.

از دیگر مواردی که می توان درباره گلکسی نوت 9 عنوان کرد، ارایه بیکسبی 2 است. هر چند سامسونگ دقیقا نام نبرده که بیکسبی 2 در چه دستگاهی ارایه خواهد شد اما مشخصا پرچمدار بعدی این شرکت گلکسی نوت 9 است! انتظار می رود گلکسی نوت 9 در مراسم معروف UnPacked سامسونگ در نیویورک رونمایی شود و این تمرکز ویژه سامسونگ بر بازار امریکا را نشان می دهد، بازاری که آماده معرفی 3 آیفون جدید از اپل هم هست!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید واقعا تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 احتمالا 18 مرداد باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali007

عجب:/
قیمتش تو ایران به حتم بالای پنج میلیونه.
به نظرتون نوت 8 بخرم یا صبر کنم این بیاد؟

Note_kayhan

صب کن نوت9بیاد که شاید یکم نوت8 ارزونتر بشه ..هرچند بازار ایران یجوریه که نمیشه فردا رو پیش بینی کرد

ahmad

من که زدم سیم آخر و میت 10 پرو میگیرم

Ali007

شاید باور نکنی ولی حال اصحاب کهف رو به صورت کامل و از تمام جهات اونم هر روز دارم درک میکنم.اونا یه بار خوابیدن پا شدن دیدن پولشون بی ارزش شده ما هر روز صبح این داستان رو داریم-_-
به هرحال من ارزون شدنشو نمیخوام همین که دیگه گرون نشه کافیه:/

دکتر رسول آریان

خخخ
عالی بود

اوف!!!
یعنی ۲ ماه دیگه؟
اینجا که اسمی از سنسور زیر نمایشگر نبرده. امیدوارم خبر کاهش ضخامت شیشه نمایشگر برای قرار دادن سنسور زیر نمایشگر، محقق بشه.

Naranj

برای تغییر توی همچین کاری دو هفته زمان کافی نیست.مطمئن باشید قرار نمیگیره و اون طرف هم خودش گفته از حس گوشی خوشم امده

Yas

هر روز یک تاریخ هر روز یه تاریخ اعلام میشه اخرشم موقع همون سالهای قبل معرفی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)