حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت وان پلاس 6 با آیفون X

با ارایه آیفون X و وان پلاس 5T در نیمه دوم سال 2017 یکی از جذاب ترین تست سرعت ها را بین این دو دستگاه دیدیم و نتیجه این بود که وان پلاس 5T پانصد دلاری سریع تر از آیفون X هزار دلاری ظاهر شد! حالا که پرچمدار 2018 وان پلاس ارایه شده است بیایید یک تست سرعت وان پلاس 6 با آیفون X را داشته باشیم و ببینیم آیا آیفون هزار دلاری حریف وان پلاس 6 کمی گران تر از 500 دلار می شود؟! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تست از خیلی جهات کامل به نظر می رسد. تست سرعت روشن شدن دستگاه ها، حسگر اثرانگشت، سرعت تشخیص چهره، بنچمارک ها، بررسی سرعت اجرای تک تک برنامه ها و مقایسه سرعت در حالت با انیمیشن و بدون انیمیشن آیفون X از مواردی است که بررسی شد. خب به صورت کلی باید گفت اگر شما از انیمیشن های دلربای آیفون X دست بشورید، می توانید سرعت بیشتری را تجربه کنید اما این تغییر تاثیر کوچکی بر مدیریت رم این دستگاه دارد و همچنان مشکل خجالت آور دوباره لود شدن برنامه و بازی ها برای یک پرچمدار که حداقل قیمت آن 1000 دلار است وجود دارد.

وان پلاس 6 در هر دو حالت هیچ مشکلی با مدیریت رم نداشت. در هر دو تست با انیمیشن های فعال در تست حضور پیدا کرد و وقتی انیمیشن های آیفون X فعال بود آن را شکست داد اما وقتی انیمیشن های آیفون X خاموش بود از آن شکست خورد ولی برنده دور دوم بدون شک وان پلاس 6 بود. همچنین در بنچمارک ها امتیازهای جالب زیر بدست آمد:

اگر بخواید مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 و آیفون X را در یک نگاه با هم مقایسه کنید تصویر زیر به شما کمک می کند:

و اگر دوست دارید بدانید برای هر کدام از این دستگاه ها باید چقدر بپردازید، تصویر زیر را ببینید:

نظر شما چیست؟ شما کدام یک را انتخاب می کنید؟ آیا در خرید شما فقط فاکتور سرعت حائز اهمیت است یا موارد دیگری را هم مد نظر خواهید داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بعضی وقتا آیفون واقعا ضعیف عمل میکنه مث الان که نابود شد ولی برای خیلی ها این زیاد مهم نیس چون همیشه این تعداد برنامه یه جا باز نمیشه در هر حال اپل بازنده بزرگ این رقابت بود

REZA

خدایی قیمتش نسبت به سخت افزارش خیلی خوبه

بعد ادعا هم دارن که محصولات اپل بهترینه.
در نظر عوام و یکسری فن های اپل.

اما از دید کارشناسان بی طرف، محصولات اپل خوبن، اما قطعا در تمام مشخصات بهترین نیستن. اگر دوتا ویژگی خوب دارن، در کنارش دوتا مشکل بد هم دارن.

اینکه با نگاه مطلق و چشم و گوش بسته بگیم آیفون ها بهترینن، حتما یا خیلی متعصبیم یا خیلی ناآگاه.

ahmad

آیفون ۱۰ الان بهترین گوشی بازار هست اصلا شک ندارم جالبه منتظر فرصت بودید این حرفو بزنید؟فقط بخاطر ریلود کردن چند برنامه؟بعد میگید فن های متعصب اپل.تا چند وقت پیش که گوشی های سامسونگ استاد ریلود کردن برنامه ها بودن یادتون رفته یا یاد اوری کنم؟الان که بعد ۱۰ سال بخاطر آی او اس بهینه نشده این اتفاق برا اپل افتاده اینجوری میگید؟لطفا نظر شخصیتونو از طرف یه عده زیاد که قبول دارن اپل بهترینه نگید اصلا حالم بهم میخوره از این همه تعصب دوتا مطلب یاد گرفتی فکر کردی صاحب نظری؟مرد نیستم اگه دوباره کامنت بذارم یا کامنت متعصبایی مثل تورو بخونم

دکتر رسول آریان

احمد جان من اصلا منظورم شما نبودی که. چرا جبهه میگیری و عصبانی میشی؟ من عادت ندارم که به در بگم که دیوار بشنوه. من اگر با کسی بخوام صحبت کنم، کامنت اون شخص رو ریپلای میزنم.

اتفاقا شما از فن های خوب اپل هستی که خیلی وقت ها دیدم انتقادات خودت رو از اپل اعلام کردی. در همین پست هم دیدم که شما همچنان به اپل انتقاد کردی.

من چکار به شما دارم؟ برات سوء تفاهم شده دوست عزیز. من عرضم کسانی هست که محصولات اپل رو مطلقا خوب و بدون اشکال اعلام میکنن. مگر شما جزء اون دسته هستی که ناراحت میشی؟

کهکشان

قابل توجه دوستانی که میگفتن با ios11.3 مشکل مدیریت رم آیفون ده حل شده !

واقعا خجالت آورده گوشی 7-8 میلیونی مشکل مدیریت رم داشته باشه

قشنگی رابط کاربری به انیمیشن هاشه ! انیمیشنای ios ازش بگیری دیگه چی داره ؟

ولی خدایی ظاهر اندروید خام هم خیلی مزخرفه ! بچگانس ! تازه اسمشم گذاشته اکسیژن !

به آقای مرتضوی بابت برنده شدن در قرعه کشی تبریک میگم. انشاالله به خوشی ازش استفاده کنه.

کهکشان

ولی بیشتر از آنتوتو تعجب میکنم ! با تست های دقیقتر و الگوریتمای فشرده تر هر بار داره به آیفون امتیاز کمتری میده
برعکس به اندروید بیشتر !

در مورد گیک بنچ هم ثابت شد که امتیازاش ربطی به سرعت گوشی ندارن !

میشه گفت امتیازای آنتوتو صادق تره !

mohammad70

سلام!
من چند بار گفتم هر وقت میام اینجا یاد سایت محبوب نارنجی میفتم واقعا ممنونم !
درباره شرکت وان پلاس واقعا شرکت فوق العاده ای هست چون با هزینه نصف قیمت آیفون این موفقیت بی چون و چرا هست با احترام کامل به طرفدارهای عزیز اپل فقط فکر کنم وان پلاس به صورت محدود گوشی میفروشه نه شبیه آیفون که چند برابر وان پلاس تولید داره من تا موقعی که استیو جابز زنده بود گوشی آیفون داشتم یعنی مدل 4 اس اون موقع میشد گفت ای او اس بی رقیب هست ولی از اندرویید 6 به بعد واقعا سیستم عامل اندرویید تونست خودش رو به سرعت و کیفیت ای او اس برسونه انتقادی که از دوستان دارم اینه باید به هم احترام بزاریم هر برندی دوست دارید میتونید طرفدارش باشید ولی سعی کنید به هم توهین نکنید هر چند سطح این سایت بالا هست و بیشتر نظرات دوستانه هست یه انتقاد از ترنجی این بخش طنز رو چیکار کردین آخه

Peiman

به نظر من وانپلاس نسبت به قیمتش واقعا عالی عمل کرده و فکر میکنم شما هم با من هم عقیده باشید . بزرگترین مشکل سری وانپلاس دوربین ضعیف تر از رقبا بوده ک با توجه به تست هایی که ازش گرفتن به نظر میرسه واقعا در زمینه دوربین پیشرفت بزرگی داشته . البته اضافه کنم یکی دوتا ایراد مثل عمر پایین باتری ( با توجه به بررسی هایی که تو یوتیوب دیدم ) و همچنین نداشتن شارژ وایرلس و اسپیکر استریو داره این گوشی که من فکر میکنم با توجه به قیمتی که داره نمیشه خیلی بهش ایراد گرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)