حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکسینگ وان پلاس 6 (OnePlus 6)

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

این روزها اگر به یوتیوب سر بزنید قطعا خیل عظیم ویدیوهای آنباکسینگ و نظر اولیه و دیگر موارد را درباره وان پلاس 6 (Oneplus 6) شاهد خواهید بود. وان پلاس نحوه بازاریابی خود را دارد که قطعا تاثیر بیشتری روی افرادی مثل من و شما دارد اما این که مردم عوام با آن تاثیر بپذیرند، خیلی محتمل نیست. البته همین مردم عوام (در زمینه ای که ما صحبتم می کنیم) همواره به مشاوره افرادی مثل من و شما نیاز دارند، همانطور که من و شما نیاز به مشاوره در زمینه های مختلف توسط دیگران داریم، پس این هدف گیری می تواند در نهایت به جامعه بزرگی ختم شود. یکی از ویدیوهای جذاب پس از تست مقاومت یک موبایل را می توان آنباکسینگش دانست. ما با هم تست مقاومت وان پلاس ۶ (OnePlus 6) را در ترنجی دیدیم و حالا بد نیست که آنباکسینگ وان پلاس 6 (OnePlus 6) را نیز ببینیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

هر زمینه ای، متخصصی دارد. وقتی تست مقاومت می خواهید باید ویدیوهای JerryRigEveryThing را ببینید، وقتی بررسی عمیق و نگاه ناب می خواهید مارکوس براونلی و وقتی آنباکس می خواهید هیچکس مثل Lewis Hilsenteger یا همان Unbox Therapy نمی تواند متقاعد کننده ظاهر شود. پس ما از بین خیل عظیم ویدیوهای آنباکسینگ، ویدیو آنباکس وان پلاس 6 از آنباکس ترافی را برای شما انتخاب کردیم:

 

وان پلاس طبق عادت از قرار دادن هندزفری در جعبه محصولات خود امتناع کرده اما خب حضور شارژر 20 واتی (4 آمپر و 5 ولت) در جعبه وان پلاس 6 به اندازه کافی می توان گرمابخش وجود کاربر باشد! یک قاب ژله ای ساده و شفاف به همراه یک برچسب ساده روی نمایشگر از مواردی است که به شما اجازه می دهد اگر اهل خرید این دو ابزار مراقبتی هستید یا به آنها قناعت کنید یا برای خرید نمونه های بهتر چند روزی فرصت داشته باشید و فروشنده آن چیزی را که دوست دارد به شما نفروشد. این عادت برندهای چینی است و وقتی رقابت در بازار شما خیلی تنگاتنگ باشد، مجبورید چیزی ارایه کنید که دیگر نمی کنند یا حتی دیگران می کنند!

در نگاهی سریع به وان پلاس 6 در کنار وان پلاس 5 و 5T می تواند دید که از نظر ابعادی بسیار شبیه به هم هستند اما به لطف حاشیه نمایشگر کمتر و بریدگی بالای آن، نمایشگر اندازه بزرگتری روی آن قرار گرفته است. نظر شما درباره وان پلاس 6 چیست؟ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

واقعیت اینه که هیچ چیز وسوسه کننده ای نداره.البته این موردی هست که حداقل برای یکی دوسال اینده برای اکثر گوشی ها وجود خواهد داشت.همه یک شکل با قدرت سخت افزاری مشابه.شاید تنها نکته اون دوام باطری که باید تست بشه.قیمت بسیار مناسب تر از رقبا.سرعت بالای پردازش.میباشدو در اخر باید منتظر ماند بعد از ورود و شکستن حباب قیمت با توجه به عدم گارانتی چند برای مشتری تمام میشه.اگر قرار باشه سود زیادی از مشتری بگیرند و تفاوت قیمت را با رقبای قدرتمند پر کنند ارزش ریسک و خرید ندارد مگر حدود سه تومن تمام بشه که خوب ارزش فکر کردن دارد.البته اگر ادعای وانپلاس در مورد دوربین به واقعیت بپیوندد

amir_galaxy

دوستان چند روزی میشه سایت های خارجی برای من خیلی کند باز میشه یا باز نمیشه اصلا
مثلا phonearena اصلا باز نمیشه
شما هم همچین مشکلی دارید؟

Amin

سلام؛
بله متاسفانه.
فکر کنم باعثش فیلترینگ تلگرام باشه.
من حتی نمی‌تونم خیلی از سایت‌هایی که https دارن باز کنم.
حالا یا به خاطر اینکه سرعتو کم کردن، یا به خاطر فیلترینگ تلگرام، مجبور شدن جاهای دیگه هم فیلتر کنن.
نمی‌دونم.
فقط از زمان فیلترینگ تلگرام این مشکلات پیش اومده.

amir_galaxy

ممنونم دوست من
الان دقیقا ۴ روزِ ک من نمیتونم phonearena رو باز کنم

دکتر رسول آریان

نه، اینترنت من هیچ مشکلی نداره و همه رو باز میکنه. فقط دو چند روز اول که مسدود کردن تلگرام رو، یک مقدار نت بهم ریخته بود و بعضی سایت ها باز نمیشد. ولی بعدش درست شد.
شما از چه شرکتی اینترنت گرفتی؟ بهشون زنگ بزن بگو درستش کنن. من از آسیاتک خدمات گرفتم.

Amin

البته فون آرنا رو می‌تونم باز کنم.
ولی سم‌موبایل، دی‌ایکس‌او و و… رو نمیتونم.
ولی جالب اینجاست همین نت گوشیمو برا کاکپیوتر هات اسپات میکنم، با PC باز میشه. نمیدونم دلیلش چیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)