حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکسینگ آنر 10 (Honor 10)

نوشته

5 سال قبل | 16 دیدگاه | تماشا کنید، لنوو

آنر 10 (Honor 10) حدودا 3 هفته پیش در چین رسما معرفی شد اما در ترنجی خواندیم که آنر 10 (Honor 10) به صورت جهانی تاریخ 25 اردیبهشت در لندن رونمایی خواهد شد. حالا این اتفاق افتاده و حالا می خواهیم آنباکسینگ آنر 10 (Honor 10)  را با هم تماشا کنیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آنر 10 (Honor 10) طراحی شبیه به هوآوی پی 20 دارد که رنگ آن گرادیانت طور است. جالب است بدانید که رنگ های آنر ۱۰ در چهار انتخاب ارایه می شوند که یکی و نصفی (!) از آن ها حالت عادی دارند و این احتمالا اولین مرتبه ای است که رنگ مشکی در نظر ما اینقدر کم جلوه می کند! رنگ های خاص گرادینت آنر ۱۰ سبز فانتوم و آبی فانتوم است که اولی تقریبا بین چهار رنگ و دومی بین دو رنگ گرادیانت است. رنگ سوم که نصفه نیمه خاص یا عادی است را می توان آنر  ۱۰ نقره ای دانست و در نهایت رنگ مشکی که خیلی خیلی ساده و جنتمل آن وسط آرام گرفته است (بغض خود را از این کم فروغی رنگ مشکی فرو می خورد!)

به نمایشگر و آن حاشیه قابل توجه لبه پایین توجه کنید اما چون بریدگی نمایشگر در بخش بالا وجود دارد آنر ۱۰ به روز تر گلکسی A8 2018 دیده می شود! چیپست کایرین ۹۷۰ و دوربین دوگانه ۲۴+۱۶ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی می توانند جذاب باشند!

در پایان نیز به قابلیتی اشاره می شود که می توان ۴ آنر ۱۰ را در حالت میهمانی به یکدیگر متصل کرد اما خب این قابلیت اصلا برای من و حتی شما عجیب نیست چون من بیش از ۴ سال پیش ۸ گلکسی اس ۴ را برای پخش موسیقی به هم متصل کردم و حتی بعد ها ۳ گلکسی نوت ۳ (فکر می کنم حداکثر ۴ دستگاه متصل می شد) را برای پخش ویدیو با هم مرتبط کردم اما از آنجا که سامسونگ هر نسل علاقه دارد قابلیت های مفید خود را حذف کند (!) این قابلیت نیز مثل حذف App Info در منوی بازشونده (با نگاه داشتن انگشت روی آیکون برنامه) از سامسونگ اکسپرینس ۸ به ۹، حذف شده است!

شما درباره آنر ۱۰ چطور فکر می کنید؟ دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr10

سلام دوستان، مطلبم بی ارتباط با خبره ولی گفته شده دولت قصد از کار انداختن فیلترشکن ها رو داره، ب نظر شما اگه این کار رو انجام بدن راهی برای دور زدن فیلترینگ میمونه؟

Peiman

داداش مطمئن باش این همه زوری که میزنن بی فایدس . همون طور که قبلا گفتم فقط ۱۶ روز تا ارائه نسخه بلاک چین مونده و تا اون موقع هم نمیتونن همه فی.لترشک.ن ها رو ببندند

دکتر رسول آریان

پیمان جان، قبلا من و دوتا از کاربران سوال کردیم از شما که منبع این صحبت کجاس. مثل اینکه کامنت های ما رو ندیدین.

اگر ممکنه لینک خبر رو بدید تا ما بیشتر اطمینان حاصل کنیم. ممنون.

سلام. این سایت مال کیه و چه کسی اون روزشمار رو گذاشته. چون از وقتی که اپلیکیشنش در ایران مسدود شده، هنوز خودش توییتی منتشر نکرده در این باره. چقدر میشه به این روزشمار اطمینان کرد؟ چون کامنت های زیرش رو که میخوندم، سوال خیلی ها بود.

Peiman

راستشو بگم خودمم اطلاع دقیقی ندارم . این روزا اکثر کانال های تلگرامی این روز شمار رو منتشر می‌کنند .

دکتر رسول آریان

قطعا شرایط سخت تر میشه اگر بخوان مثل دی ماه ۹۶ به شدت به VPN ها حمله کنن. ولی خب تعداد VPN ها و آدرس IP های مورد استفاده VPN ها زیاده.

اگر بخواد جلوی همه VPN ها گرفته بشه، پس ملت چطوری برن توی توییتر و مطالب مسئولین محترم رو بخونن؟

جالب اینجاس که مسئولین محترم خودشون در یک شبکه اجتماعی فیلتر شده عضون و در هفته چندین بار توییت میکنن، ملت هم با VPN میرن توی توییتر و توییت مسئولین رو میخونن و براشون کامنت میذارن. جالب تر اینکه مسئولین محترم گاهی اوقات پاسخ بعضی از کامنت های مردم رو هم میدن. کسی هم نمیگه چرا با VPN اومدی داری کامنت میذاری!یک بام و دو هوا دقیقا همینه.

امروز گفته شد که یکی از اهداف آمریکا در جنگ نرم با ایران ساخت VPN هست. به صورتی که باج افزار و ابزار جاسوسی هستن این VPN ها. اما درستش این هست که این VPN ها اگر جزء اهداف آمریکا هم بوده باشن، قطعا برای دسترسی آزاد به اطلاعات بوده. چون همین که مردم یکسری اخبار رو از شبکه های مسدود شده بخونن، خودش میشه آگاهی رسانی و خب قطعا آگاهی زیادی هم به صلاح نیست! وارونه جلوه دادن حقایق کاری نداره…

Mortazavi

به شدت با شما موافقم

دکتر رسول آریان

?

Peiman

رنگ مورد علاقه من بین این چهارتا قطعا مشکی هست . به نظر من از همشون زیبا تر بود .

موافقم آقای عطا.یی. اون جوری راحت تر میشد App Info رو باز کرد. در حال حاضر اینجوری میشه رسید به App Info:

http://uupload.ir/files/n9q2_info.png

REZA

توی بازار بودم چند روز پیش فروشنده گوشی خودش که نوا٣ بود نشونم داد رنگ همین گوشی توی عکس مطلب بود خیلی قشنگ بود پشتش ،اینم فک کنم همونطور قشنگ

دکتر رسول آریان

آره رنگش فوق العادس.

فکر کنم یه فرقی هم با هواوی P20 داره. اینکه سنسور اثر انگشت P20 مثل دکمه هوم فیزیکی بیرون بود، ولی توی آنر ۱۰ رفته زیر شیشه جلوی دستگاه.

سنسور زیر شیشه هم به این شکل در نوع خودش جالبه. حداقل یه دلیلی برای داشتن لبه پایین به همراه ناچ هست. کمپانی های دیگه که روی محصولشون ناچ گذاشتن و با داشتن لبه پایین، بی استفاده گذاشتنش، در نوع خودشون حماقت در طراحی رو نشون دادن.

Mortazavi

چقدر جلوش زشته

اصلا بین حاشیه پایین و ناچ بالا هییییچ ارتباطی نیست و روح طراحی گرفته شده

به نظر من آی تن و xz2 و اس۹ و وی۳۰ تینکیو بیشترین روح رو تو طراحی دارن و کاملاً مهندسی طور کل اجزا به هم میان

Mortazavi

البته میت۱۰ هم فوق‌العاده ست

دکتر رسول آریان

آره، زمان معرفی P20 من از عبارت “شتر گاو پلنگ” استفاده کردم برای طراحی جلوی گوشی.

اما باید با حقیقت کنار اومد. اگر هواوی نتونسته حاشیه پایین رو به اندازه آیفون ایکس کم کنه، از طرفی به سنسور اثر انگشت زیر صفحه اش چندان اعتماد نداشته و از طرف دیگه دوست داشته ناچ داشته باشه برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه، شاید گذاشتن سنسور اثر انگشت در نمای جلو تنها راه حلش بوده باشه. اگر بخوای اون فضای پایین گوشی رو توجیه کنی و از مزایای سنسور جلو بودن سود ببری، قابل قبول میشه این طرح.

هر چند که زیر صفحه نمایش میت RS پورشه دیزاین، سنسور اثر انگشت کار گذاشت، ولی انگار چندان مطمئن نبود به کار خودش. چون یک سنسور هم پشتش گذاشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)