حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر 10 (Honor 10) رسما معرفی شد: هوآوی پی 20 با قیمت پایین تر

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | هواوی

آنر 10 (Honor 10) پس از شایعات مفصل رسما معرفی شده است و از آنجا که شایعات کاملا درست بوده اند، این دستگاه کاملا برای ما و شما آشناست که اگر به صورت خلاصه بخواهیم آن را معرفی کنیم باید بگویم شباهت زیادی با پرچمدار برند مادر، یعنی هوآوی دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی رسمی طور داشته باشیم به آنر 10 (Honor 10) و ببینیم چقدر وسوسه کننده است!

آنر 10

آنر 10

خب برای شروع با نمای جلو آغاز می کنیم، جایی که شباهت با هوآوی پی 20 موج می زند و این دستگاه نیز با نمایشگر دارای بریدگی در لبه بالا و حسگر اثرانگشت روی قاب جلویی روی لبه پایین دستگاه ارائه شده است. این نمایشگر در اندازه 5.84 اینچ و رزلوشن قابل پیش بینی FHD عرضه شده است و به دلیل کم حاشیه بودن آن ابعاد خیلی خوبی دارد.

بریدگی نمایشگر جایگاه دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی آنر 10، بلندگوی مکالمه و حسگرهای است. یک دوربین 24 مگاپیکسلی دیگر در مجموعه دوربین دوگانه اصلی آن قرار دارد که دوربین دوم در کنار آن 16 مگاپیکسلی است. درباره پردازش تصویر ویژه قسمت به قسمت که توجه ما را به خود جلب کرده بود هنوز صحبتی نشده است.

آنر 10

آنر 10

رنگ های آنر 10 همانند هوآوی پی 20 یک گرادیانت متغیر زیباست و در دو گرادیانت کاملا رنگی برای رنگ خاص ارائه شده است. روی قاب پشتی یک تفاوت ویژه با هوآوی پی 20 وجود دارد و آن نحوه قرار گرفتن دوربین دوگانه اصلی است که این بار دیگر شبیه به آیفون X نیست.

از نظر مشخصات سخت افزاری شباهت با هوآوی پی 20 وجود دارد و چیپست جذاب کایرین 970 روی آن قرار گرفته که البته علاوه بر شباهت با هوآوی پی 20 شبیه به آنر وی 10 نیز هست. برای حافظه داخلی و حافظه رم انتخاب های 64-6 و 128-6 گیگابایتی وجود دارد که ثابت بودن 6 گیگابایت حافظه رم می تواند خیلی جذاب باشد. قیمت در نظر گرفته شده در چین برای مدل پایه ۴۱۴ دلار و مدل 128 گیگابایت ۴۷۸ دلار است.

متاسفانه درباره حجم باتری و مقاومت در برابر آب اطلاعاتی ارائه نشده است اما می دانیم جک 3.5 میلی متری صدا وجود دارد! نظر شما درباره آنر 10 (Honor 10) چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظرم نسبت به مشخصات قیمت خوبی داره . میشه روش حساب کرد

هواوی خودشو مسخره کرده؟

الان دقیقا تفاوت های هواوی P20 با آنر 10 چیه؟
ظاهرا فقط دوربین دوگانه پشتش عوض شده.
چون P20 از ترکیب 20+12 استفاده میکرد و آنر ۱۰ از ترکیب ۲۴+۱۶ استفاده میکنه. هدفش چیه که پرچمدار مشابه تولید میکنه؟ میخواد تعداد رو ببره بالا که بازار رو دست بگیره؟

این کایرین ۹۷۰ رو هم تا الان فکر کنم روی ۱۰ تا گوشی گذاشته!

اگر DxO اینم بررسی کنه، احتمالا بره در کنار دوتا برادر دیگه اش اون بالا بشینه.

jamal9

واقعا نفهمیدی یا خودتو به نفهمی میزنی؟
خب مشخصه ! برای کسی که پول زیادی نداره اما میخاد از امکانات P20 استفاده کنه ساخته شده ….طراحی مشابه …سخت افزار تغریبا مشابه و ….
قیمتش هم با توجه به مشخصاتش خوبه …
هرچند من از هواوی خوشم نمیاد ….اما متعجبم که شما این شکلی اظهار نظر کردین ….

Sadeghh

قیمتش مناسبه واقعا
اگه حتی با دلار 5500 هم حساب کنیم در میاد دو میلیون و دویست تقریبا

Mortazavi

انصافاً دم هوآوی گرم

پرچمدار ۴۰۰ دلاری واقعاً عالیه

واسه دوستانی که دنبال تفاوتن بهتر بدونین برند آنر لنز لایکا نداره و دوربینش در حد سری پی نیست از طرفی نمایشگر هم یک لول پایین تره

Mortazavi

در واقع این یک میانرده لوکس و حریف سری a8 سامسونگ هست البته با این تفاوت که پردازنده بسیار بسیار بهتر و قیمت کمتر و در نتیجه ارزش خرید خیلی بیشتری داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)