حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۱۰ (Honor 10) مرز فروش ۳ میلیون دستگاه را درنوردید

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هرچند تولید محصول با کیفیت و متفاوت تنها دلیل پیشرفته یک بند نیست اما مهمترین و پایه ای ترین آنهاست. به عبارت بهتر دستگاه ارزشمند، دستگاهی که به نسبت قیمت ارزش خرید بالایی داشته باشد. هواوی در چند سال اخیر تا این فعالیت را داشته است اما با گسترش نفوذ خود به بازارهای جهانی و نیازمند به حاشیه سود بالا بودن برای هزینه‌های تحقیق و توسعه، تصمیم به داشتن یک زیر برند ارزان که به صورت آنلاین فعالیت می کند و موبایل های خوش قیمت را به کاربران عرضه میدارد، داشت. برند آنر (Honor) حاصل چنین نیازی است. حالا به نظر می رسد که این زیربرند فروش خیلی خوب را پیدا کرده و پرچمدار آنها، آنر ۱۰ (Honor 10) مرز فروش ۳ میلیون دستگاه را درنوردیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پیشرفت برند آنر بیشتر صحبت کنیم.

به بهانه فروش ۳ میلیون دستگاه آنر ۱۰ بد نیست بدانید که فروش کلی آنر شاهد رشد ۱۵۰ درصدی بوده است. این برند که بازار اصلی خود را در اروپا و آسیا (بدون چین) پیدا کرده، توانسته با ارایه دستگاه های ارزشمند، فروش خوبی داشت باشد.

آنر در بریتانیا ۲۰۰ درصد، در اسپانیا ۵۰۰ درصد و در هند ۳۰۰ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است. آن ها حتی در روسیه با کنار زدن اپل به جایگاه دوم رسیده اند و حالا فقط سامسونگ را بالای سر خود می بینند. جالب است بدانید هدف ۵ ساله آنر تبدیل شدن به ۵ برند اول فروش جهانی است که اگر این موضوع تحقق یابد، هوآوی به همراه زیر برند خود، از سامسونگ پیشی گرفته و رتبه اول پرفروش ترین را از آن خود می کند!

نظر کلی شما درباره آنر چیست؟ دلیل موفقیت آن ها را کجا می بینید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)