حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6 با مشخصات کامل و تصویر رسمی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس 6 این گوشی کم حاشیه اما پر حاشیه (!) سه روز دیگر یعنی 27 اردیبهشت رسما معرفی می شود و امروز در فروشگاه آمازون آلمان کاملا لو رفته است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعه پیرامون وان پلاس 6 را بررسی کنیم.

نه درست است، این مطلب درباره وان پلاس 6 خواهد بود اما به این تصویر از آیفون 8 پلاس و وان پلاس 6 توجه کنید! گرفتید؟ انعکاس نور نمایشگر دستگاه روی قاب شیشه ای پشت  آن برای یادآوری کردن شیشه ای بودن و قابل انعکاس بودن محتوا در آن به این شکل توسط اپل نشان داده شده و همانطور که می بینیم، وان پلاس هم همین راه را برای وان پلاس 6 انتخاب کرده است! پس لطفا اگر گاهی از تاثیرگذار بودن اپل روی رفتار دیگر شرکت ها می گوییم، ما را به جانب داری متهم نکنید، این یک واقعیت است!

بسیار خوب! ما تقریبا همه چیز را درباره وان پلاس 6 می دانیم و این بار نیز دانسته های ما مرور می شود. نمایشگر 6.3 اینچی است که بالای آن بریدگی وجود دارد، دوربین اصلی 16+20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و چیپست اسنپدراگون 845 به همراه انتخاب 8 و 256 گیگابایتی برای حافظه رم و داخلی موجود است. همچنین تا کنون می دانیم که وان پلاس 6 با طراحی شیشه و رنگ گرادیانت شبیه به هوآوی پی 20 پرو عرضه خواهد شد، نسخه سرامیکی وان پلاس 6 محتمل است و حتی وان پلاس 6 را در دست های آمیتا باچان دیده شده است!

نظر شما چیست؟ وان پلاس 6 را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

اینجا کسی در مورد وان پلاس نظر بده مورد انتقاد قرار میگیره

Peiman

از نظر من که خیلی زیباست . فکر میکنم بقیه هم همین نظر داشته باشند

Shiral

من مدل 5t را داشتم به جز مساله نویز دوربین در نور کم و ضد اب نبودن در بقیه موارد به نسبت قیمت زیر پانصد دلارش فوق العاده بود.البته ظاهرا مشکل دوربین اش حل شده و تازه مدعی شده با پرچمداران بزرگ قابل رقابته.باید منتظر ماند بیاد و تست بشه بعد نظر داد.البته جهش قیمتی داشته متاسفانه و با قیمت دلار هفت هزار تومن دوباره پرچمداران ارزان برندهای نوظهور که تنها امید ایرانیان با قدرت خرید متوسط بود داره به ارزویی تبدیل میشه و باید کوچ کنیم به میان رده های ارزان قیمت

ahmad

زیباس و خیلی عالی بنظر میاد

Mortazavi

دیگه غیر از سونی و سامی همه گوشی ها یه شکلن

دوربین دوگانه عمودی در پشت و ناچ و حاشیه کم پایین در جلو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)