حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3 رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

حدودا دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) نزدیک استآپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی A 2017 و گلکسی تب اس 3 برای بهار یا تابستان 97 برنامه ریزی شده بود و حالا کمی زودتر آن چیزی که انتظار داشتیم آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3 رسما ارایه شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3

آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3

همانطور که در اسکرین شات بالا می بینید، تبلت گلکسی تب اس 3 با اندروید 8 دیده می شود. مدل سامسونگ SM-T820 در این اسکرین شات دیده می شود که مدل Wi-Fi این تبلت است اما گفته می شود برای SM-T825 که مدل سلولار است نیز آپدیت مذکور ارایه شده است. آپدیت اندروید 8 این تبلت سامسونگ وصله امنیتی سال پیش را به دستگاه اضافه می کند که این در نوع خود عجیب است.

اندروید 8 گلکسی تب اس 3 رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9 (Samsung Experience 9.0) را نیز به این تبلت اضافه خواهد کرد که موضوع جذابی است. می دانیم که گلکسی تب اس 3 با 4 بلندگو ارایه می شود و در آپدیت اندروید 8 آن شاهد پشتیبانی از Dolby Atmos نیز هستیم. قابلیت های ویژه اندروید 8 نیز به گلکسی تب اس 3 اضافه خواهد شد که به نظر ما همانند آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7، “سرعت” مهم ترین ارمغان این آپدیت خواهد بود.

حدودا 3 ماه پیش بود که درباره گلکسی تب اس 4، تبلت جدید پرچمدار سامسونگ نیز صحبت کردیم که احتمالا به زودی رونمایی شود اما به نظر نمی رسد که هیچ قابلیت ویژه و هیجان انگیزی را روی آن شاهد باشیم! بازار تبلت ها تبدیل به بازار کم فروغی شده است که دیگر آن چنان طرفداری ندارد! شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)