حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) نزدیک است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

در لیست به روز شده موبایل های سامسونگ که آپدیت اندروید 8 را دریافت می کنند، دیدیم زمان عرضه آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) برای حدود بهار 97 عنوان شده بود و حالا اولین سر نخ نزدیک بودن این آپدیت بدست آمده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چرا آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) نزدیک است؟

آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3

آپدیت اندروید 8 گلکسی تب اس 3

تصویری که بالا می بینید مربوط Wi-Fi Alliance است که در آن گلکسی تب اس 3 به شماره مدل SM-T820 با اندروید 8.0 دیده شده است. این بدان معناست که گلکسی تب اس 3 در حال تست با اندروید 8 است و احتمال نزدیک بودن عرضه آن را می دهد. می دانیم که گلکسی تب اس 3 در موج دوم آپدیت های اندروید 8 سامسونگ است. سامسونگ در حال حاضر آپدیت اندروید گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را تکمیل کرده است و نوبت به موج دوم آپدیت اندروید 8 است که شامل دستگاه های گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی A 2017 و گلکسی تب اس 3 می شود.

بدین تریبت می توان انتظار داشت که آپدیت دیگر دستگاه ها نیز نزدیک است. این نزدیک بودن به این معنی نیست که همین هفته ها شاهد عرضه عمومی اندروید 8 هستیم اما می توان گفت که طبق همان برنامه تا پایان بهار سال 97 که فردا آغاز می شود (!) به صورت کامل و رسمی عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ گلکسی تب اس 3 تبلت پرچمدار سامسونگ است و بهتر است که هر چه زودتر این آپدیت برای آن ارایه شود و صف آپدیت آن با موبایل ها مشترک نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)