حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید گوگل درایو (Google Drive) ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

بیش از دو هفته پیش بود که در ترنجی نگاهی به طراحی جدید جی میل (Gmail) داشتیم. اگر هنوز این طراحی جدید برای شما فعال نشده است توصیه می کنم در ترنجی آموزش فعال کردن طراحی جدید جی میل (Gmail) برای همه کاربران را بخوانید. حالا اما طراحی جدید گوگل درایو (Google Drive) ارایه شده است و نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما در طراحی جدید جی میل (Gmail) شاهد ارایه امکانات جدید و تغییر تحوه کاربری از این سرویس بودیم اما حالا در طراحی جدید گوگل درایو (Google Drive) شاهد چنین موضوعی نیستیم. در حقیقت طراحی جدید گوگل درایو فقط یک تغییر ظاهری بوده که در جهت همسو شدن این طراحی با دیگر سرویس های گوگل ارایه شده است. در این تغییر طراحی، رنگ ها، دکمه ها، آیکون و چینش کلی گزینه ها در کنار یکدیگر کمی متفاوت شده تا تجربه کاربری بهتری به شما بدهد.

برای راحتی مقایسه توصیه می کنم که تصویر متحرک زیر را تماشا کنید:

تغییر ظاهر کاربری گوگل درایو

تغییر ظاهر کاربری گوگل درایو

گوگل درباره این تغییرات گفته است: “ما این رابط جدید را برای ایجاد یک تجربه پاسخگو و کارآمد برای کاربران گوگل درایو (Google Drive) به کار گرفتیم و با سایر محصولات G Suite هماهنگ داشتیم.” گوگل می گوید طراحی جدید در همه نسخه های G Suite در دسترس است و در عرض چند روز آینده برای همه ارایه خواهد شد. این تغییر طراحی در راستای اصول جدید طراحی متریال گوگل است.

اگر از کاربران گوگل درایو هستید، به این سرویس سر بزنید و ببینید که این تغییرات چقدر برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)