حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به طراحی جدید جی میل (Gmail)

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی

به صورت کلی می توان گفت شما تمام اطلاعات لازم درباره طراحی جدید جی میل (Gmail) را تا کنون دارید چون مطالب ترنجی درباره طراحی جدید Gmail را خوانده اید. در این مطلب می خواهیم تجربه خود را از این طراحی جدید به شما انتقال بدهیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خب ابتدا بگوییم اگر طراحی جدید جی میل (Gmail) برای شما فعال نشده است، این مطلب را بخوانید: آموزش فعال کردن طراحی جدید جی میل (Gmail) برای همه کاربران! حالا که این طراحی جدید را برای خود فعال کردید، می توانید وارد آن شوید.

طراحی جدید جی میل (Gmail)

طراحی جدید جی میل (Gmail)

خب در نگاه اول به طراحی جدید جی میل (Gmail) خیلی چیزها شبیه به هم است، یک نوار سمت راست اضافه شده است، دکمه ارسال ای میل (Compose) کمی بزرگتر است، نوار جستجو بزرگتر شده و باقی موارد با تغییرات اندک دیده می شوند. کمی با موس روی ای میل ها جا به جا می شویم و منو شناور (Hover) را که گزینه های کوک کردن برای زمان دیگر (Snooz)، آرشیو کردن، نشان گذاری به عنوان خوانده یا نخوانده شده و پاک کردن ظاهر می شود. خب این خیلی خوب است چون شما نیاز نیست دیگر ای میل را انتخاب کنید تا این گزینه ها را ببینید!

طراحی جدید جی میل (Gmail)

طراحی جدید جی میل (Gmail)

گفتیم یک نوار در سمت راست وجود دارد. روی این نوار 3 گزینه تقویم، Keep و Task قرار دارد که با تپ کردن روی آن ها نوار گسترده شده و اطلاعات آن سرویس ها نمایش داده می شود. خب با تقویم و کیپ (Keep) که آشنایی دارید و برنامه Task امروز برای اندروید رسما عرضه شده است! این اطلاعات همزمان بین دسکتاپ و موبایل به روز می شوند و در پاسخ دادن یا ارسال ای میل ها می تواند مفید باشد.

طراحی جدید جی میل (Gmail)

طراحی جدید جی میل (Gmail)

به صورت کلی متاسفانه قابلیت های ارسال محرمانه جی میل (Gmail) برای ما فعلا فعال نبود و ما قادر به ارسال خود تخریب پذیر یا با تایید دومرحله ای توسط گیرنده نبودیم. مسلما تغییرات ریز و درشت دیگری نیز وجود دارد که ما به آن ها اشاره نکرده ایم. اگر موضوع قابل ذکری دیدید، حتما اینجا با ما و دوستان ترنجی خود در میان بگذارید.

نظر شما درباره طراحی جدید جی میل (Gmail) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

گوگل کیپ اون بقل خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)