حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با طراحی جدید جی میل (Gmail) آشنا شوید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

اگر شما از آن دسته افراد هستید که زندگی کاری پر ای میلی (Email) دارید قطعا می دانید رابط کاربری خوب چقدر اهمیت دارد. حرفه ای ها ظاهر کلی جی میل (Gmail) یا همان سرویس ای میل گوگل را کافی نمی دانند و از برنامه ای دیگر مثل اوت لوک استفاده می کنند ولی حقیقتا برای عموم کاربران یکی از بهترین طراحی ها را دارد. حالا و پس از چندین سال، شاهد طراحی جدید جی میل (Gmail) هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این طراحی بیشتر آشنا شویم.

طراحی جدید جی میل (gmail)

طراحی جدید جی میل (gmail)

دقیقا دیروز بود که باز بازکردت اوت لوک در مرورگر و دیدن صفحه لودینگ آن به خودم گفتم چرا جی میل چنین امکانی ندارد! خب می بینید که یک صفحه لودینگ زیبا برای جی میل طراحی شده و البته امیدوارم زمان زیادی صرف نگاه کردن آن نکنید و سریع تر به کارهای تان برسید! به صورت کلی طراحی جدید جی میل (Gmail) در بخش ظاهری تفاوت های قابل لمسی را ارایه کرده اما تحول طراحی نیست. همانطور که می بینیم طراحی متریال در تمام این رابط کاربری وجود دارد.

طراحی جدید جی میل (gmail)

طراحی جدید جی میل (gmail)

طراحی جدید جی میل (gmail)

طراحی جدید جی میل (gmail)

دو قابلیت ویژه از برنامه این‌باکس (inbox) گوگل به طراحی جدید جی میل افزوده خواهد شد که عبارت اند از: پاسخ دهی هوشمند (Smart Reply) و به تعویق انداختن (Snooze) بررسی یا خواندن یک ای میل. این دو قابلیت هر دو قبلا ارایه شده اند اما برای اولین بار به جی میل (Gmail) وب راه پیدا می کنند. خب قطعا با استفاده از این قابلیت می توانید مدیریت کارهای خود را بهتر کنید و سرعت آن را بالا ببرید.

طراحی جدید جی میل (gmail)

طراحی جدید جی میل (gmail)

درباره سرعت بیشتر کار کردن صحبت کردیم و بد نیست به نوار سمت راست اضافه شده به طراحی جدید جی میل (Gmail) نیز اشاره کنیم. این نوار می تواند به عنوان تقویم، نرم افزاری یادداشت برداری (Keep) و یا برنامه ریزی کارهای خود استفاده شود. بدین ترتیب وقتی به ای میلی پاسخ می دهید همزمان تقویم خود را نیز چک می کنید و همه کارها همزمان در یک صفحه انجام می شود. این می تواند قابلیت بسیار کاربری جدید جی میل نام بگیرد!

همچنین سه حالت کلی برای نمایش ای میل های شما وجود خواهد داشت که قبلا هم درباره آن می دانستید، حالت های عادی، راحت و فشرده. در حالت عادی یک پیش نمایش از پیوست ای میل شما نمایش داده می شود، حالت راحت این ویژگی را ندارد و حالت فشرده اطلاعات بیشتری را از متن ای میل به شما نشان می دهد.

طراحی جدید جی میل (Gmail) هنوز برای عموم کاربران عرضه نشده و انتظار می رود همزمان با کنفرانس گوگل I/O 2018 که حدودا 4 هفته دیگر، یعنی 18 اردیبهشت (8 می) برگزار می شود، برای دسترسی عمومی موجود شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی را دوست دارید یا این‌باکس (Inbox) را ترجیح می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اینباکس بهتره به نظر من ولی اینم بیاد ببینیم چی میشه

Peiman

ایول . همیشه از تغییر در طراحی استقبال میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)