حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6 را در دست های آمیتا باچان ببینید!

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

همیشه در ترنجی گفته ایم که انواع متفاوتی از لو رفتن داریم، یکی از این موارد که به تازگی ابداع شده است را می توان در دست های یک بازیگر دانست (!)، بازیگری که برای پروموت یا اصطلاحا تبلیغ دستگاه انتخاب می شود. این بار در ادامه سلسله لو رفتن های وان پلاس 6، این دستگاه را دست ها آمیتا باچان ببینید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس 6 مشکی

وان پلاس 6 مشکی

با رنگ آمیتا باچان آغاز می کنیم (!)، رنگ مشکی وان پلاس 6 که در دست های وی دیده می شود کاملا براق و دوست داشتنی است. اینکه جنس بدنه از سرامیک است یا شیشه هنوز رسما مشخص نیست اما می توان انتظار چند نوع جنس قاب پشتی را نیز داشت. مثلا یکی از این قاب ها می توان از جنس جین باشد، یکی از آن ها به دلیل رنگ گرادیانت طوری که دارد قطعا باید شیشه باشد و این دو رنگ مطلق سیاه و سفید احتمالا سرامیک! همانطور که گفتیم هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

وان پلاس 6 سفید

وان پلاس 6 سفید

رنگ سفید اما در دست های Pete Lau مدیر وان پلاس است. اجازه بدهید اینجا کمی درباره کلیت طراحی صحبت کنیم. خب به صورت کلی همه چیز شبیه به مواردی است که از پیش لو رفته است و هیچ انتظار جدیدی نداریم. دوربین دوگانه عمودی در وسط، حسگر اثرانگشت شبیه به گلکسی اس 9 و فلاش احتمالا دوگانه که در بین آن ها قرار گرفته است. لوگو وان پلاس نیز با فاصله کمی پایین تر از آن دیده می شود.

به صورت کلی باید گفت که وان پلاس 6 طراحی زیباتری نسبت به وان پلاس 5 و وان پلاس 5T دارد که در عین حال قدیمی ها قوت قلب بیشتری به کاربر در هنگام افتادن روی زمین می دادند! در پایان یک تصویر دیگر از وان پلاس 6 و نیم رخ آمیتا باچان (!ّ) تقدیم شما:

وان پلاس 6 و آمیتا باچان

وان پلاس 6 و آمیتا باچان

البته پیش از پایان باید گفت که تمرکز بر تصویر سلفی و لبخند رضایت مرد پیر سینمای هند به این معنی است که دوربین سلفی وان پلاس 6 می تواند جذاب تر از چیزی باشد که انتظار داریم. نظر شما چیست؟ چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بسیار زیبا و دوست‌داشتنی …

Mortazavi

پرچمدار علی دست نیافتنی در کشور من که واحد پولش در ته چاه افتاده??

Mortazavi

*پرچمدار های

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)