حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6 با حسگر ضربان قلب عرضه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس برای وان پلاس 6 تیزرهای رسمی زیادی منتشر کرده است و در جدیدترین آن ها اشاره ای مستقیم به قابلیتی کمتر دیده شده روی موبایل های هوشمند وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم که آیا وان پلاس 6 با حسگر ضربان قلب عرضه می شود؟

همانطور که در تیزر رسمی بالا می بینید، یک نوار قلب وجود دارد که عدد 6 روی آن نقش بسته است. اگر این حدس که می گوید وان پلاس 6 خیلی هیجان انگیز است یا ضربان قلب شما را بالا می برد، بگذریم (!) می رسیم به این که وان پلاس 6 با حسگر ضربان قلب عرضه خواهد شد.

نمی دانم به خاطر دارید یا نه اما وقتی گلکسی اس 5 پیش از معرفی لو رفته بود و تمام انرژی مخاطبان و طرفداران سامسونگ را گرفته بود اما یک بخش سیاه پایین دوربین نظر ما را جلب کرده بود و آن چیزی نبود جز حسگر ضربان قلب! سامسونگ اولین شرکت استفاده کننده از حسگر ضربان قلب روی موبایل های خود است و جدیدا در گلکسی اس 9 حسگر ضربان قلب با توانایی اندازه فشار خون عرضه کرده که موضوع مهمی است.

وان پلاس اما اگر در وان پلاس 6 از حسگر ضربان استفاده کند، پس از سامسونگ دومین شرکتی است که موبایل با این فناوری ارایه می کند. اینکه آیا نمونه وان پلاس می تواند فشار خون را نیز اندازه بگیرد یا خیر اما فاصله زیادی تا متوجه شدن پاسخ این سوال نداریم. مسلما وان پلاس باید تلاش ویژه ای نیز در ارایه یک برنامه سلامتی داشته باشد تا استفاده بهینه از حسگر ضربان قلب داشته باشد.

نظر شما چیست؟ این اتفاق می افتد و وان پلاس 6 با حسگر ضران قلب عرضه می شود یا این منظور دیگری را از وان پلاس می خواهد به ما القا کند؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آقای عطا.یی روی گلکسی هایی که شما در اختیار دارید، در برنامه Samsung Health گزینه SpO2 موجوده؟ چون روی گوشی من نیست. توی توضیحات برنامه نوشته برخی از قابلیت های Samsung Health در برخی مناطق ارائه نمیشه.
چون سنسور ضربان قلبشون قابلیت سنجش میزان اکسیژن محلول در خون رو هم داره. برای موقع ورزش خوبه که نشون میده سطح اکسیژن خون کافی هست یا خیر.

دکتر رسول آریان

مرسی.
دقیقا مشکل همین جاس. قبلا وقتی رام یک کشور اروپایی رو میریختیم روی گوشی، کلا تغییر ماهیت میداد به اون کشور. الان روی این نوت ۸ هر کار کردم نشد. فکتوری ریست کردم، رام فرانسه ریختم، رام انگلیس ریختم، انگار نه انگار. وقتی که میرم توی About گوشی، همچنان نوشته THR به معنی تهران. اصلا هیچ نشانه ای از کدهای سه حرفی BTU و … نیست. یعنی گول نمیخوره. همچنان میدونه که این گوشی برای ایران ارسال شده و ماهیتش به اروپا عوض نمیشه. احتمال زیاد گلکسی S9 هم اینجوریه.

شما پیشنهادی در این زمینه داری؟

mosayebso

اگر نوت ۸ وارد محیط ریکاوری میشه از اونجا وایپ دیتا و وایپ کش رو انجام بده شاید تغییری ایجاد کنه

اتفاقا از ریکاوری وایپ کردم. باز همونجور بود.
انگار روی یک قسمت خاصی مثلا حافظه ROM ثبت شده این THR که غیر قابل تغییر باشه.

اگر چیزی دست گیرت شد در این زمینه، ممنون میشم بگی. شاید توی XDA چیزی باشه در موردش.

بعد از آپدیت دستی، هیچ آپدیت OTA نزدم. چون اصلا آپدیتی نبود. میگفت شما آخرین نسخه رو دارید.

Fouzhan

با اودین تیک ری پارتیشن رو بزنید
شاید یه فرجی شد
تو اس ۷ و اس ۸ که رام عوض کردیم بود
نمیدونم چرا این قابلیت رو برای رام ایران و امارات نمیزارن :||

امیر

سلام. برای سنسور spo2 رام چهار فایله انگلیس با csc فلش بزنید . دوتا فایل csc در فایل دانلودی وجود دارد که یکی csc home است که نباید استفاده بشه. اینکار بکنید درست میشه

دکتر رسول آریان

اتفاقا با هر دو امتحان کردم.
با CSC امتحان کردم و اطلاعات هم پاک شد، ولی تغییری ایجاد نشد.

شما روی S8 یا نوت ۸ یا S9 امتحان کردی یا گوشی های قبل تر؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)