حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب وان پلاس 6 (Oneplus 6) لو رفت و اطلاعاتی متفاوت تر از دانسته های ما را ارایه می کند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

دیروز بود که در ترنجی قاب لو رفته از شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) نکاتی را درباره طراحی این دستگاه به ما می گفت و حالا امروز نوبت به قاب وان پلاس 6 است که اطلاعاتی را درباره طراحی این دستگاه در اختیار ما بگذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

تقریبا ۳ هفته پیش بود که قاب های وان پلاس 6 لو رفتند و طراحی کامل این دستگاه مشخص شد و دید خوبی به آن چه که بیست هفت اردیبهشت رونمایی خواهد شد به ما داد. می دانیم حسگر اثرانگشت وان پلاس ۶ بر خلاف رقیب سرسخت هموطنش یعنی شیائومی می ۷، روی قاب پشتی است و همچنین می دانیم که دایره نبوده و شبیه به چیزی است که در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس دیدیم. این قاب ها اما حسگر اثرانگشت دایره ای را زیر دوربین دوگانه وان پلاس ۶ به ما نشان می دهند. ما فکر می کنیم شایعات قبلی صحیح تر باشند.

قاب وان پلاس 6

قاب وان پلاس 6

همچنین در لبه پایین شاهد حضور جک ۳.۵ میلی متری صدا در کنار پورت Type C هستیم که خوشبختانه نشان می دهد هر چند وان پلاس تسلیم ترند نمایشگر دارید بریدگی اپل شده است اما در مقابل حذف جک ۳.۵ میلی متری مقاومت می کند.

چینش دکمه ها اما نسبت به نسل قبل متفاوت است و همگی در یک لبه قرار دارند. به نظر می رسد دکمه اسلایدر طور تنظیم وضعیت صدا در وان پلاس ۶ حذف شده باشد.

قاب وان پلاس 6

قاب وان پلاس 6

ما این شایعه دو قاب شفاف و مات دیده می شود و قاعدتاً هر دو شبیه به هم هستند. پیش از به پایان بردن مطلب و دعوت شما به تماشای گالری تصاویر مربوط به آن، نظر شما را درباره طراحی احتمالی وان پلاس ۶ نظر می خواهیم، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)