حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 آزمایشی هوآوی پی 9، میت 8، آنر 8، آنر 6 ایکس و 3 دستگاه دیگر هوآوی عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، هواوی

شش ماه پیش بود که پس از عرضه رسمی خانواده هوآوی میت 10 با اندروید 8 وعده داد که آپدیت اندروید 8 برای هواوی Mate 9 و P10 به زودی عرضه خواهد شد. پس از اینکه چهار ماه پیش آپدیت اندروید 8 هوآوی P10 به صورت آزمایشی آغاز شد، در نهایت آپدیت اندروید 8 هوآوی پی 10 (Huawei P10) یک ماه پیش رسما عرضه شد! حالا و پس از عرضه این آپدیت، لیست آپدیت اندروید 8 آزمایشی هوآوی گسترش یافته و شامل 7 دستگاه جدید از جمله هوآوی پی 9، آنر 8، آنر 6 ایکس می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

هوآوی آنر 8

هوآوی آنر 8

سه روز پیش بود که خواندیم آپدیت اندروید 8 آنر 8 (Honor 8) به زودی عرضه می شود و حالا دستگاه های دیگری نیز به این لیست اضافه شده اند. پرچمدارهای 2016 هوآوی از جمله هوآوی پی 9، پی 9 پلاس و هوآوی میت 8 از جمله مهم ترین نام های موجود در این لیست 7 تایی هستند. خیلی از کاربران ما در ترنجی دوست داشتند بدانند آپدیت هوآوی پی 9 و میت 8 چه زمانی عرضه می شود یا اصلا عرضه می شود یا خیر؟ باید گفت که پاسخ بله است اما با توجه به خط زمانی که ابتدای مطلب برای ارایه آپدیت آزمایشی اندروید 8 هوآوی پی 10 تا ارایه رسمی آن ارایه کردیم، حداقل چند ماه دیگر باید صبر کنید.

این لیست آپدیت اندروید 8 آزمایشی هوآوی اما از نام میان رده ها تهی نیست و دستگاه هایی مثل آنر 6 ایکس نیز در آن دیده می شود. این آپدیت اندروید 8 برای آنر 6 ایکس واقعا می تواند جذاب باشد چون این دستگاه با اندروید 6 عرضه شده و اندروید 7 را دریافت کرده و کاربران اندروید اصلا انتظار ندارند که میان رده دو آپدیت اساسی بگیرد!

آنر وی 8 و آنر نوت 8 نیز که به بازار ایران نیامدند نیز در این لیست حضور دارند. نظر شما چیست؟ عملکرد هوآوی و زیر برند آنها یعنی آنر در عرضه آپدیت اندروید چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehrdad89

به نظرم با توجه به گستردگی گوشیهایی که هواوی برای اپدیت به اندروید 8 درنظر گرفته عملکردش در پشتیبانی نرم افزاری خیلی خوب بوده و همون طور که دیدیم در هر ورژن جدید از رابط کاربریش بهبودهای خیلی خوبی رو اعمال کرد . من خودم میت 8 دارم و از دیدن این خبر خیلی خوشحال شدم . فقط امیدوارم زیاد طول نکشه …

Peiman

من واقعا دارم تلاش هواوی برای بهتر شدن میبینم ? . تو همه زمینه ها داره خودشو بالا میکشه

Mehdi69

تنها ضعف هواوی هم داره برطرف میشه.به نظر من ک فعلا گوشی های هواوی بهترین گزینه برای خرید هستن هم عالین هم قیمت بهتر.بهترین خبری بود ک بعد مدت ها شنیدم اپدیت انر 6 ایکس به هشت پدرم ک واقعا از انر 6 ایکس راضیه خودمم میتد9 دارم فوق العادس گوشی های هواوی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)