حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 آنر 8 (Honor 8) به زودی عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، هواوی

آنر 8 (Honor 8) یکی از دستگاه های خیلی محبوب این برند بود که در زمان عرضه آن توحهات زیادی به طراحی شیشه و دوربین دوگانه اش جلب شد. این دستگاه که به نوعی پرچمدار 2 سال گذشته آنر به حساب می آید، امروز خبر می رسد که آپدیت اندروید 8 را به زودی دریافت خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این آپدیت بیشتر بدانیم.

آنطور که خبر می رسد، آنر خیلی سخت روی آپدیت اندروید 8 آنر 8 کار می کند و به همین زودی ها شاهد عرضه آن خواهیم بود. این در حالی است که اگر باب مقایسه باز شود، سامسونگ همین دیروز بود که برای پرچمدارهای دو سال پیش خود یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج آن هم در یک منطقه، آپدیت اندروید 8 را ارایه کرد! حجم آپدیت اندروید 8 آنر 8 به صورت OTA حدودا برابر 1.3 گیگابایت خواهد بود که اگر نرم افزار Firmware Finder tool آنر را داشته باشید شاید حتی همین حالا هم قادر به آپدیت آنر 8 خود باشد!

گفته می شود آنر لیست تغییرات زیادی را در آپدیت ارایه می کند که انتظار می رود همانند MIUI 8.0 هوآوی پس از آپدیت پیشرفت هایی در هوش مصنوعی کلی دستگاه، داک شناور جدید، برنامه های پیش فرض و قالب های گرافیکی بیشتر در انتظار شما باشد که علاوه بر آپدیت سیستم عامل، رابط کاربری آن نیز به روز می شود و این خبر خوبی است!

شما آنر 8 (Honor 8) دارید؟ اگر توانستید با نرم افزار Firmware Finder tool آنر دستگاه خود را آپدیت کنید، حتما تجربه خود را با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi69

به نظرتون برای آنر 6x هم عرضه میشه اندروید8؟

Mehrdad89

بله برای انر 6 ایکس عرضه هواهد شد

Mehdi69

ممنون

Mehrdad89

آقای عطایی اطلاع دارید برای میت 8 ام اندروید 8 عرضه میشه یا نه ؟

علی شیخ زاده

چقد خوشگله پشتش
ب نظرم طراحی پشتی انر ۸ هنوزم جز بهترین هاست و رودست نداره

Peiman

پس کی برای نسخه لایت عرضه میشه؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)