حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا اچ تی سی برای دعوت نامه اچ تی سی یو 12 پلاس از قطعات آیفون 6 استفاده کرده است؟!

نوشته

5 سال قبل | 16 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

دعوتنامه متفاوت اچ تی سی را برای اچ تی سی یو 12 پلاس به یاد دارید؟ آ … خب باید بگوییم شاید کل داستان با آن چیزی که ما متصور بودیم کاملا متفاوت است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا اچ تی سی برای دعوت نامه اچ تی سی یو 12 پلاس از قطعات آیفون 6 استفاده کرده است؟!

کنجکاوی است دیگر! گاهی برای پیدا کردن رمز پشت یک راز شما به در و دیوار می زنید تا بفهمید اوضاع از چه قرار است! تیزر رسمی دعوتنامه اچ تی سی یو 12 پلاس که تاریه دوم خرداد را برای معرفی این دستگاه به ما نشان می داد، تصویر چندین قطعه از یک موبایل را نشان می داد. برخی حدس می زدند که این قطعات مربوط به پرچمدار بعدی اچ تی سی باشد که این شرکت تایوانی آن ها را کنار هم قرار داده است. یک دلیل مهم برای این حدس حضور ماژول دوربین دوگانه و دو ماژول دوربین تکی است! اما حالا به نظر می رسد که اصلا اوضاع آنطور که ما فکر می کردیم نیست!

آيفون 6

آيفون 6

این تصویر کالبدشکافی آیفون 6 است که اگر به آن دقت کنید و اشتراکاتی با پوستر اچ تی سی می بینید. حتی اگر بشتر دقت کنید متوجه می شوید که تمام قطعات فقط متعلق به آیفون 6 نیست و حتی برخی قطعات موبایل های سامسونگ نیز در آن وجود دارد. با قوت گرفتن این بحث، اچ تی سی به آن عکس العمل نشان داده و گفته:

“ما خوشحالیم که مردم تیزر ما را خیلی دقیق بررسی کرده اند. در حقیقت اینکه آن ها متوجه شده اند قسمت هایی از موبایل های دیگر در این تیزر وجود دارد، کاملا صحیح است. این نشان دهنده مشخصاتی از دستگاه های رقبای ماست که بدون روحی واحد در یک کالبد قرار می گیرند اما مشخصات در موبایل اچ تی سی تنها بخشی از آن است و موبایل بعدی اچ تی سی چیزی بیشتر از جمع کردن چند قطعه کنار هم خواهد بود.

برای شفاف سازی باید گفت هیچ کدام از این قطعات مربوط به موبایلی که اچ تی سی دوم خرداد معرفی خواهد کرد نیست.”

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی به چه چیزی فکر می کند؟ این می تواند به صورت کلی یک طعنه بزرگ به شرکت هایی باشد که با مشخصات ترندی سعی می کنند موبایل خود را پیشرو نشان بدهند؟ بد نیست بدانید اچ تی سی یو 12 پلاس احتمالا اولین پرچمداری خواهد بود که با دوربین اصلی و سلفی دو گانه (در مجموع چهار دوربین) عرضه می شود که این خود نوعی مانور روی مشخصات است! اینطور نیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به نظرم کار جالبی نکرده. اگر واقعا قصد تیکه انداختن به اپل و سامسونگ رو داشت، باید بیشتر اشاره میکرد به این موضوع. اما فقط یک تاریخ زده و نوشته HTC.

mostafa3

همشون قبل معرفی همینو میگن
وقتی رونمایی میکنن می بینی
اون چیزی که میگفتن با اون چیزی که رونمایی میکنن خیلی تفاوت داره
یک مدتی هست همشون چسپیدن به دوربین فقط مثل p20pro
جذابیت توی دنیای موبایل کم شده

pedram_01

احتمالا مثل هووای روی هوش مصنوعی کار کرده و میخواد بگه گوشی های ما فقط چند قطعه کنار هم نیست و روح داخلش داره و زندست . حالا نه به صورت دقیق بلکه به صورت تبلیغاتی اینو بیان کرده ک نشان دهنده همون هوش مصنوعی هست

ahmad

از این نوع تیزر های رمز آلود و مبهم که حاوی اطلاعات خاص هستن خیلی خوشم میاد

کسی میدونه چرا حرف H در اسم HTC با کوچیک نوشته میشه؟ این سه حرف مخفف شده High Tech Computer هست‌. سر واژه High رو کوچیک مینویسه. به این صورت hTC

به نظر شما دلیل خاصی داره یا صرفا برای قشنگیه؟
مثل حرف A در SAMSUNG که خط نداره.

vahid1370b

بیخیال اچ تی سی بازاریابی کن و قیمت پایین بده اثرش سریع تره

Quality

دمشون گرم احتمالا میخوان بگن که ما نیومدیم سخت افزار عادی بقیه رو استفاده بکنیم و فقط دوتا دوربین اضافه بکنیم و تغییرات زیادتری اعمال کردن در طراحی سخت افزاری

اچ تی سی همیشه موبایل های خیلی خوبی تولید کرده و از لحاظ طراحی از سال های گذشته تا الان (هرچند طراحی جلوی U11 و 10 یکم ضعیف بود) یکی بهترین ها بوده مخصوصا 2013-2014 که واقعا از زمان خودش جلوتر بود و مثلا S5 یا S4 سامسونگ رو میزاشتین کنار M8 یا M7 واقعا خنده دار بود!
فقط سال 2015 بنظرم خیلی خیلی ضعیف عمل کرد از هر لحاظ! صد مدل پرچمدار با تفاوت های خیلی جزیی معرفی کرد، گوشی کپی آیفون ساختن و…

REZA

چ جالب اصلا به ذهنم نرسید
فقط موقع دیذن عکس بتری یاد باتری ایفون افتادم ولی همچین فکری نکردم.
بازم دم اون ادم کنکجاو گرم!

mTAAHAAm

حتما در مورد خود و رقبا اغراق کرده(خیلی نمی شه ایراد گرفت چون تبلیعاته دیکه)
ولی ایده ای که پشت سر این پوستره خیلی جالبه.

BeFair

هنوز تبلیغات کار سخت شبانه روزی رو برای اچ تی سی ۱۰ یادم هست

Mortazavi

بنظر من اچ تي سي از سال ٢٠١٦ با اچ تي سي ١٠ به بازار برگشت و اكثر ضعف هاش رو مطابق نظر كاربرانش رفع كرد

صدا و دوربين از نقاط قوتشه كه بهترينند صفحش ميتونه بهتر باشه و باتريش بايد بهتر بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)