حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اچ تی سی یو 12+ (+HTC U12) لو رفت: 4 دوربین و نمایشگر کم حاشیه

برخی معتقدند که شاید اچ تی سی اچ تی سی یو 12 (HTC U12)‌ را معرفی نکند و مستقیما به اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+) برسد! شاید این جمله کمی برای شما عجیب باشد اما حقیقت این است که اچ تی سی مدل پرچمدار و نسخه پلاس آن را مثل دیگر شرکت ها همزمان با هم معرفی می کند و در حقیقت مدل پلاس می شود پرچمدار نیمه دوم هر سال آن ها که فبلت طور تر است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندری که از اچ تی سی یو 12+ (+HTC U12) لو رفته و 4 دوربین و نمایشگر کم حاشیه را نشان می دهد بررسی کنیم.

اچ تی سی U12+

اچ تی سی U12+

رندری که مشاهده می کنید گفته می شود که به اچ تی سی یو 12+ متعلق است. تا پیش از این شایعات به ما می گفتند که اواسط اردیبهشت باید منتظر رونمایی از پرچمدار بعدی اچ تی سی باشیم اما حالا منابع نزدیک به این شرکت تایوانی عنوان می کنند که اچ تی سی یو 12+ جایی اواسط خرداد رونمایی خواهد شد!

اینکه پرچمدار بعدی اچ تی سی اواسط خرداد معرفی شود احتمال معرفی پرچمدار نیمه دوم را کمی زیر سوال می برد، چرا که تنها 3 ماه بعد در نمایشگاه IFA 2018 یا شاید یک ماه پس از آن باید منتظر معرفی پرچمدار نیمه دوم آن ها باشیم و این منطقی نیست! البته اچ تی سی پیش از این نیز سابقه معرفی دیرهنگام تر پرچمدار خود را داشته است، برای مثال اچ تی سی 10 دیرتر از دیگر پرچمدارهای آن سال رونمایی شد و اچ تی سی یو 11 نیز همان حدود خرداد ماه رونمایی شد.

اگر درباره مشخصات سخت افزاری اچ تی سی یو 12+ بخواهید بپرسید باید به نمایشگر 6 اینچی QHD+ اشاره کنیم که حاشیه نمایشگر آن کمتر شده ، دوربین اصلی 12+16 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن 8+8 مگاپیکسلی خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات قابل انتظار این دستگاه است. اگر به دنبال قابلیت ویژه ای هستید باید بگوییم که احتمالا اچ تی سی قابلیت Edge Sense که به معنی قابل فشردن بودن قاب دور دستگاه است را معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی یو 12+ می تواند پرچمدار خوبی برای این شرکت تایوانی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

از اچ تی سی بعید بود از الجی اسکی بره منو یاد v30 انداخت

دکتر رسول آریان

درسته شبیهن ولی خب دیگه حقیقتا اون دوربین دوگانه رو هر جور بذاریش شبیه یکی از برندهای دیگه میشه. اگر عمودی میذاشتش گوشه، میشد شبیه آیفون. حالا افقی گذاشتش وسط، شده شبیه الجی. اگر عمودی بذارش وسط میشه شبیه S9 پلاس!

Pouya

اره الان که فک میکنم میبینم درست میگی

Mortazavi

پویا جان تنها راهی که اسکی نشه باید مثل سونی یه جای جدید یا پایین تر بزاره که اونوقت کمی نامأنوس میشه و htc الان در جایگاهی نیست که ریسک بکنه

تنها شرکت هوایی که توان ریسک تو طراحی رو دارند اپل سامسونگ و سونی هستند

دو تای اول بخاطر فروش بالا و جلودار بودن تو این زمینه هست و سونی هم که اصلاً کاری به فروش و رقابت نداره و به گفته خودشون هستند که باشن و استراتژی های مخصوص خودشون رو پیاده کنند

البته شیائومی و هوآوی هم بخاطر فروش بالا در وطنشون هر از چندگاهی دست به طراحی جدید میزنند مثل می میکس یا میت۱۰

پارسال U11 رو اواسط اردیبهشت معرفی کرد. مدل لایف و پلاس رو هم آبان ماه معرفی کرد. برای U12 هم به احتمال زیاد اول U12 رو اواسط خرداد معرفی میکنه، بعد نسخه پلاس رو اواسط آبان.

غیر منطقی نیس به نظرم. اگر به روند پارسالش نگاه کنید اینجوری بود. فاصله بین نسخه معمولی با پلاسش حدودا 6 ماه بود که چیز عجیب غریبی هم نیست. امسالم ممکنه فاصله اش بشه 5 ماه که بازم قابل قبوله.

مگه قراره اصلا HTC توی تابستون محصول معرفی کنه؟ پارسال که توی تابستون چیزی معرفی نکرد. به تاریخ معرفی هاش نگاه کنید لطفا.

ahmad

همه چیز مشخصات خوب نیس گوشی u11 پلاس که خوب نبود ببینیم این چی میشه بچه بنظرتون واسه تجربه اچ تی سی یو 11 خوبه یا میت 9 میخوام یکیشو تجربه کنم

Pouya

من باشم میت 9 انتخاب میکنم ولی بازم سلیقه ی خودت مهمه راستش من کلا با اچ تی سی کنار نمیام نه با طراحی‌اش نه با ظاهر رابط کاربری ک اینا سلیقه ایه

دکتر رسول آریان

مشخصه که U11 جدیدتره و حدودا 800 هزار تومن هم گرون تره از میت 9

ولی به نظرم یه میت 9 کارکرده بخر، اگر برات دوربین دوگانه و سر و کله زدن باهاش جالبه.

طبق تجربه شخصی، فروش گوشی های HTC چندان راحت نیست. چون یکسری افراد خاص طالب HTC هستن. یا باید زیر قیمت بدیش بره یا انقدر صبر کنی تا مشتریش پیدا شه.

MOAZEZ

اصلا شک نکن u11. اون حس دست گرفتنش و طراحیش فوق العاده است

REZA

اگه برای دوربین دوگانه امکانات خاصی بزاره که متفاوت باشه خیلی خوبه.وگرنه کیفت خوب با تک لنز هم میشه بهش رسید

MOAZEZ

میشه بهش گفت بهترین اسمارتفون 2018. ولی من تمام نگاهم به xz2 proهست که سونی قولشو داده

Peiman

اولا خدارو شکر که ناچ نداره
دوماً طراحی دوربین دوگانه اصلا به طراحی خود گوشی نمیخوره حتی رنگش هم متفاوته! امیدوارم در مراسم معرفی بگه که رتبه اول dxo رو کسب کرده

vahid1370b

ی کوچولو توقع بیشتر بود
ولی دیگه همه مثل هم شدن
تو طراحی با اینکه علاقم ب سونی بیشتره
ولی ((نظر شخصی))
طراحی ایفون x
طراحی سام اس 8
طراحی دروبین سری میت با اون خط
طراحی تیز سونی
انحنای اچ تی سی
اینا جذاب بودن
ک داره تکراری میشه جز،تیز بودن سونی
بلک بری ب نظرم با کیون جالب بود
و در کل بهترین رو ایفون x میدونم
لامصب ی حال باحالی داره

hamid reza

شدیدا موافقم مخصوصا اس8 و آیفونx میت 10 پرو

Mortazavi

طراحی زیبایی داره و به خاطر قوس پشتی باید اورگونومی خوبی داشته باشه
بنظرم بهترین رزولوشن واسه سلفی همین ۸ مگاپیکسل یا نهایتاً ۱۳هست که هم سنسور خیلی بزرگ نخاد هم حداقل رزولوشن رو داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)