حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6 در کنار آیفون X دیده شد، مقایسه بریدگی نمایشگر

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات، وان‌پلاس

می دانیم که وان پلاس 6 با نمایشگری که دارای بریدگی در لبه بالای آن است ارایه خواهد شد، این یک موضوع قطعی است. این بریدگی نمایشگر نه اولین بار توسط اپل و آیفون X که به صورت تجاری ابتدا روی اسنشال فون دیده شده بود. هر چند پس از عرضه آیفون X بریدگی نمایشگر دیگر برندها شبیه به اسنشال نشد و شبیه به آیفون X است اما به هر حال ما اینجا می خواهیم بریدگی نمایشگر وان پلاس 6 را با آیفون X مقایسه کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعه پیرامون وان پلاس 6 را ببینیم.

قرار بود وان پلاس 6 (OnePlus 6) در تاریخ 15 اردیبهشت معرفی شود که خب اینطور نشد و حالا می دانیم تاریخ معرفی وان پلاس 6 رسما 27 اردیبهشت اعلام شده است. این یعنی بیش از دو هفته دیگر از این شایعات رنگارنگ خواهید شنید! امروز وان پلاس 6 در کنار آیفون X دیده شده و چند تصویر سولو دیگر نیز خودش دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

خب ابتدا آیفون X را کنار وان پلاس 6 قرار می دهیم که می شود تصویر اصلی مطلب و مشخصا آن چیزی را که از پیش می دانستیم تایید می شود. وان پلاس سعی در یادآوری این دارد که “ناچ ما کوچیکتره!” و خب همینطور هم هست، یعنی اگر نبود جای تعجب است چون آیفون X از Face ID بهره می برد که ادوات مربوط به آن فضای بیشتری اشغال می کند. هر چند انتظار می رود که نسل های بعدی آیفون شاها کاهش اندازه بریدگی نمایشگر باشند.

اما به خود وان پلاس 6 برسیم، گالری تصاویر زیر را از جدیدترین تصاویر لو رفته منتسب به وان پلاس 6 است:

هم چنین یک تصویر دیگر از وان پلاس 6 در کنار وان پلاس 5T که اولین موبایل با حاشیه نمایشگر کم وان پلاس است قرار گرفته تا میزان پیشرفت آن ها در کاهش حاشیه نمایشگر بهتر دیده شود. این پیشرفت قابل توجه است و کاش حاشیه پایین نمایشگر کمتر می بود، یعنی چیزی شبیه به آیفون X که فعلا هیچ شرکتی چنین خروجی نداشته مگر اینکه گلکسی اس 9 اکتیو این انحصار را بشکند.

وان پلاس 6 در کنار وان پلاس 5T

وان پلاس 6 در کنار وان پلاس 5T

نظر شما چیست؟ کدام دستگاه را بیشتر دوست دارید؟ نمایشگر عریض 18:9 بدون بریدگی نمایشگر یا با بریدگی نمایشگر و دلیل شما برای این موضوع چیست؟‌ آیا در انتخاب بین دو دستگاه که هر دو بریدگی نمایشگر دارند، سایز آن بریدگی برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به نظر بد نمیاد اگر همون 500 تا باشه
هر چند 500 تا باشه هم میشه 3000 تومن تو ایران!

Peiman

از نظر من که فوق‌العادس. بهترین کپی از آیفون ایکس! قطعا تو قسمت های دیگه هم حرفی برای گفتن داره

Shiral

قطعا گزینه اول خرید اقتصادی توی پرچمداران امساله.امیدوارم مشکل دوربین اش حل شده باشه.بین این گوشی و mi 7 باید دید کدام اقتصادی تره.اگرچه این گوشی خدمات پس از فروش تو ایران نداره و خریدش کمی با ریسک بالا همراه هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)