حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی 7 تینکیو پیش از معرفی رسمی در رنگ مشکی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی جی 7 تینکیو جایی بین فردا و پس فردا (2 می در کره 3 می در نیویوریک به دلیل اختلاف زمانی) معرفی خواهد شد و حالا می بینیم که نمونه های لایو دامی آن روی میز برخی فروشگاه ها قرار گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه به ال جی جی 7 تیکیو با رنگ مشکی داشته باشیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، نه این اصلا موضوع جدیدی را به ما نشان نمی دهد بلکه یک شایعه تاییدکننده تر پیش از معرفی است که رنگ مشکی ال جی جی 7 تینکیو را با بریدگی نمایشگر پوشیده شده نشان می دهد. همانطور که می دانید آخرین خط شایعات طولانی نمایشگر دارای بریدگی ال جی جی 7 تینکیو به این رسید که این یک نمایشگر دوم جدید است و تنظیمات زیادی خواهد داشت.

اگر بخواهیم خیلی گذری نگاهی به مهم ترین شایعات پیرامون ال جی جی 7 تینکیو داشته باشیم، می توانیم به اینکه، بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو 10 برابر بلندتر و 2 برابر بیس بیشتر خواهد داشت یا نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو از نوع LCD با روشنایی 1000 نیت، نسبت تصویر 19.5:9 و دارای بریدگی خواهد بود و یا حتی اینکه دوربین دوم ال جی جی 7 تینکیو با زاویه دید کمتر عرضه می شود، اشاره کنیم.

همانطور که روی قاب پشتی نیز می بینید نام رسمی ال جی جی 7 تینکیو به صورت کامل روی آن درج شده، حسگر اثرانگشت روی قاب پشت است و دوربین دوگانه برجستگی زیادی ندارد و حالا در جهت عمودی قرار گرفته است. جالب است ال جی که خود یکی از پیشروها در زمینه ارایه دوربین دوگانه است و این سومین پرچمدار خانواده ال جی G است که با دوربین دوگانه ارایه می شود اما پس از تصمیم اپل برای تغییر جهت دوربین دوگانه، اینجا نیز شاهد چنین تصمیمی هستیم! واقعا مشخص نیست که اپل پیشروی ارایه یک موج همگانی است یا اپل ایجاد کننده یک موج همگانی است! نظر شما چیست؟ فردا با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به ال جی جی 7 تینکیو و اخبار آن را با هم مرور کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

احتمالا خواسته پشت جی۷ با وی سی فرق داشته باشه وگرنه تقریبا ربطی به مدل دوربین اپل نداره

BeFair

ولی منم با آقای عطایی موافقم
الان شما اس 9 رو ببین بعد از نوت 8
هوآوی پی 20 یا میت 10 رو ببین بعد از پی 10 و میت 9
این یه چیزی که منم نمی دونم و سوال آقای عطایی رو دارم

BeFair

هیچ علاقه به بهش ندارم مگر اینکه فردا توی مراسم دست پر بیاد

Peiman

کسی می دونه فردا تو چه ساعتی معرفی میشه؟؟؟ ‌‌‌اگر ناچ نداشت خیلییی بهتر میشد ولی بازم میشه به صورت نرم افزاری درستش کرد که تا حدودی قابل قبوله . امیدوارم فردا همه سوپرایز بشیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)