حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو با عنوان “نمایشگر دوم جدید” معرفی می شود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

سری ال جی وی (LG V) را که نمایشگر دوم دوم داشتند را به یاد دارید؟ ال جی وی 10 و ال جی وی 20 دو موبایل از ال جی بودند که بالای نمایشگر اصلی یک نمایشگر دوم به کار برده بودند. در ال جی وی 30 به دلیل کاهش نمایشگر این نمایشگر دوم حذف شد و نمایشگر همیشه روشن روی نمایشگر اصلی وظیفه نمایش توانایی هایی را که به سبب نمایشگر دوم ممکن بود را داشت. حالا ال جی برای بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو نامی هوشمندانه انتخاب کرده است، “نمایشگر دوم جدید” ! به قولی ما خودمان نمایشگر دوم مذگان (!) داریم، ناچ چیست؟!! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این ویژگی بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب شاهد هستید، تنظیمات مربوط به بریدگی نمایشگر یا همان ناچ ال جی جی 7 تینکیو در تنظیمات نمایشگر دوم جدید قرار دارد. این نشان می دهد که احتمالا در مراسم معرفی ال جی جی 7 تینکیو شاهد ارایه این فلسفه باشیم که ال جی همواره به نمایشگر دوم به عنوان یک ابزار مفید نگاه می کرد و ادامه ماجرا …! جالب اینکه ال جی تا کنون در سری جی (G) از نمایشگر دوم استفاده نکرده است.

به هر صورت! به تنظیمات که دقت کنید شما امکان مشکی کردن پس زمینه قسمت بریدگی نمایشگر را دارید  حتی می توانید انتخاب کنید که آیا این مشکی کردن به صورت باشید که لبه بالای نمایشگر گوشه های گرد داشته باشد یا تیز! البته با توجه به اینکه لبه پایینی گوشه های گرد دارد منطقی است که لبه بالا نیز همینطور تنظیم شود اما این گستره انتخاب به شما دو مورد را یادآوری می کند، اول اینکه اینجا اندروید است و دست شما در شخصی سازی همیشه باز است و دوم اینکه ال جی اعتماد به نفس (خوشبینانه) یا دیکتاتوری (بدبینانه) تصمیم گیری به جای کاربر را ندارد.

همچنین شما می توانید برای این بخش از نمایشگر علاوه بر رنگ مشکی، رنگ یا طرح های دیگر نیز انتخاب نمایید. پیش از به پایان بردن مطلب بد نیست رندر ال جی جی 7 تینکیو در رنگ مشکی را نیز همینجا با هم ببینیم:

ال جی جی 7 تینکیو مشکی

ال جی جی 7 تینکیو مشکی

پیش از این لیست رنگ های ال جی جی 7 تینکیو لو رفته بود و می دانیم که رنگ های زیر برای این دستگاه در نظر گرفته شده است:

  • 1- Aurora Black
  • 2- Platinum Grey
  • 3- Moroccan Blue
  • 4- نسخه مات Moroccan Blue (سمت چپ اولین دستگاه)
  • 5- Raspberry Rose

نظر شما چیست؟ ال جی جی 7 تینکیو با نمایشگر دوم جدیدش چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به قولی ما خودمان نمایشگر دوم مذگان (!) داریم، ناچ چیست؟!!

:))))))))))))

Peiman

از نظر من طراحی پشتی گوشی خیلی خوبه اما جلوی دستگاه با ناچ بسیار زشته . فک کنم اگر گزینه مخفی کردن ناچ فعال کنیم خیلی بهتر بشه

Mortazavi

عجببب!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)