حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گلکسی اس 9 در کره جنوبی کمتر از تمام اعضای قبلی خانواده گلکسی اس است

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

قبلا در مطلبی خواندیم که چرا سونی موبایل از بازار تلفن های همراه هوشمند خارج نمی شود؟ با تمام اینکه شرکت مادر سونی سوددهی دارد اما بخش موبایل ها آن ها عملکرد خوبی ندارد. پیش از آن نیز در مطلب مشخص شدن سود ۵% شیایومی خواندیم شرکت هایی مثل ال جی و سامسونگ که گزارش مالی خود را منتشر می کنند به دلیل قوت در بخش های دیگر، اگر در بخشی شاهد افت باشیم، به صورت کلی آن را می پوشاند. سامسونگ گزارش مالی درخشانی منتشر کرده که واقعا تحسین برانگیز است اما این لزوما به دلیل فروش درخشان گلکسی اسد۹ نیست بلکه بخش های دیگر توانسته اند سود سرشاری کسب کنند. حالا آمار فروش گلکسی اس ۹ در کره جنوبی منتشر شده و خبر از پایین ترین فروش در مقایسه تمام اعضای خانواده گلکسی اس دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این اعداد و ارقام را بررسی کنیم.

به صورت کلی و برای بازار جهانی پیش بینی می شود که خانواده گلکسی اس ۹ فروشی بهتر از خانواده گلکسی اس ۸ و کمتر از خانواده گلکسی اس ۷ را ثبت کند. فروش جهانی ماه اول برابر با گلکسی اس ۸ است اما در کره جنوبی حدودا شاهد ۳۰% افت فروش هستیم.

فروش ۳ اپراتور اول کره جنوبی برای دو ماه اول عرضه خانواده گلکسی اس ۹ بیش از ۷۰۷ هزار دستگاه است که در مقایسه با فروش ۱ میلیون دستگاه از خانواده گلکسی اس ۸ حدودا شاهد ۳۰ درصد افت هستیم. جالب است بدانید که ۴۷۶ هزار دستگاه از این فروش در ماه اول و ۲۳۱ هزار در ماه دوم بوده که افت ۵۰% را نشان می دهد. به گفته Sammobile این کمترین فروش در خانواده گلکسی اس بوده است.

دلیل را می توان در تفاوت کم گلکسی اس ۹ با گلکسی اس ۸ دانست و البته حضور قوی تر رقبا! ما نمی خواهیم خیلی بدبین باشیم اما فروش گلکسی اس ۹ و کاهش فروش نسل به نسل خانواده گلکسی اس از گلکسی اس ۴ به این سو نشان می دهد که برای بالا ماندن در رده پرچمدار سامسونگ نیازمند دستگاهی انقلابی تر است که امیدواریم گلکسی اس ۱۰ آن دستگاه باشد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل این آمار و ارقام چیست،

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

دوستان ما هم اینجا باید خودمون یه سری اخبار رو پوشش بدیم چون جایی در این سایت ندارن
https://www.phonearena.com/news/Galaxy-S9-shipments-1-million-first-month_id104385
فروش ۸ میلیونی گلکسی اس ۹ در ماه اول عرضه،طبق این خبر فروش ماه اول گلکسی اس ۹ مثل اس ۸ بوده ولی پیش بینی فروشش همونطور ک در خبر اومد بیشتر از اس ۸ هست.توی متن همین خبر هم اومده ک با توجه به اینکه نسبت به اس ۸ تغییرات زیادی به خصوص در طراحی نداشته آمار فروشش بسیار خوبه.در همین خبر این نکته رو میگه ک بیش از یک میلیون در کره فروخته و ۲.۸ میلیون در آمریکا

amir_galaxy

فروش کلی گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۷ کاهش داشته و حتی اپل هم آیفون ۱۰ رو بسیار کمتر از پیش بینی ها فروخت
با تمام این تفاسیز کار سامسونگ خیلی خوب بوده ک تونسته فروش پرچمدارشو در این بازار نزولی در سطح نسل قبل نگه داره(با توجه به تغییرات ظاهری)

Peiman

به نظرم با تمام اینها سامسونگ خیلی خوب تونسته s9 بفروشه . با توجه به عدم تغییر طراحی در استان ۹ کسی انتظار رکورد شکنی از سامسونگ نداشت

Peiman

استان ??? امان از دست این کیبوردها .
اصلاح میکنم اس ۹

BeFair

من خودم وسوسه به خرید اس 9 نشدم

Mortazavi

دقيقا حق با شماست صادق خان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)