حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ایکس (Nokia X) تاریخ 26 اردیبهشت رسما معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | نوکیا

نه این دیگر شایعه نیست! هر چند تاریخ معرفی قبلی که 7 اردیبهشت را برای رونمایی عنوان می کرد نیز شایعه نبود اما گویا آن تاریخ مربوط به رونمایی نبوده و برای آغاز نمایشگاه یک هفته این نوکیا در بژینگ چین بوده است. حالا یک دعوت نامه جالب با سرنخی آشکار برای تاریخ 26 اردیبهشت ارسال شده است که خبر از معرفی نوکیا ایکس می دهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این دعوتنامه را با هم بررسی کنیم.

دعوتنامه معرفی نوکیا ایکس

دعوتنامه معرفی نوکیا ایکس

نه، من هم تا روی دعوتنامه زوم نکردم متوجه اصل نکته نشدم. اگر به دعوتنامه دقت کنید، بالای آن بریدگی دارد و گوشه های پایین آن نیز گردتر است. مشخصا نسبت تصویر عریض آن نیز قابل حس است. خب این دعوتنامه که 26 اردیبهشت را برای معرفی رسمی نوکیا عنوان می کند به صورت تلویحی با ایکس ایجاد شده سر چهارراه می خواهد نام نوکیا ایکس (Nokia X) را به یاد ما بیاورد.

هر چند با لو رفتن بزرگی که از برپایی نمایشگاه نوکیا در بژینگ دیدیم، ما حالا کاملا می دانیم طراحی نوکیا ایکس به چه شکل است اما جزئیاتی مثل مشخصات سخت افزاری آن یا نام دقیق را نمی دانیم. به صورت کلی نوکیا ایکس (Nokia X) به شکل آن چه که در تصویر اصلی مطلب می بینید خواهد بود و فکر می کنم وقتی هوآوی از خانواده هوآوی پی 20 پرداشته است، طراحان نوکیا کاملا بهت زده شده اند! مشخصا فاصله معرفی این دستگاه ها آنقدر کم هست که نمی توان تئوری کپی کردن را مطرح کردم اما این شباهت ناخودآگاه چیزی است که من شخصا دوست ندارم.

شما چطور فکر می کنید؟ نوکیا ایکس (Nokia X) یا هر نام دیگری که داشته باشد، آیا می تواند با این طراحی موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رقیب Nova 3e.
تقریبا همه چیش لو رفته نیازی به معرفی نیست

Mortazavi

به نظر من که حسابی میفروشه

BeFair

نوکیایا! چرایا؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)