حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به نظر می رسد نوکیا ایکس (Nokia X) دستگاه های پایین رده یا میان رده نوکیا باشند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم شرکت HMD سری نوکیا ایکس (Nokia X) را 7 اردیبهشت رونمایی می کند. با توجه به پوستر که انتظار معرفی دستگاهی حداقل در رده میان رده لوکس یا پرچمدار را داشتیم چون به نظر می رسید نمایشگر در لبه ها خمیده باشد اما حالا به نظر می رسد که شرکت HMD دقیقا می خواهد همان دسته بندی را که برای سری نوکیا ایکس (Nokia) در نظر گرفته شده بود، یعنی دستگاه های ارزان اندرویدی را دوباره احیا کند. می پرسید چرا؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شارژر نوکیا ایکس

شارژر نوکیا ایکس

همانطور که احتمالا شما هم در تصویر بالا نمی بینید (!) چون حقیقتا خیلی خوانا نیست اما خب بپذیرید که یک شارژر 10 واتی برای نوکیا ایکس (Nokia X) عنوان شده است. نوکیا مثل اپل از آن شرکت هایی نیست که اصطلاحا زورش بیاید (!) یک شارژر سریع را در جعبه موبایل بالارده یا پرچمدار خود بگذارد و وقتی می بینیم یک شارژر 10 واتی برای دستگاهی از آن عنوان شده می توان کاملا حدس زد که با یک پایین رده یا میان رده اقتصادی رو به رو هستیم.

دو مدل TA-1099 و TA-1109 که احتمالا اعضای خانواده نوکیا ایکس (Nokia X) در مجوز وایرلس CCC لو رفته و این اطلاعات را به ما می دهد اما هیچ موضوع دیگری در آن مشخص نیست. تنها چند روز دیگر تا معرفی رسمی نوکیا ایکس در چین فاصله داریم و به زودی همه چیز را درباره آن خواهیم فهمید. در حال حاضر دسته بندی محصولات نوکیا کاملا مشخص است، از 1 تا 10 دقیقا به همان مقداری که عدد افزایش پیدا میکند، دسته بندی نیز افزایش پیدا می کند اما شاید نوکیا بخواهد کمی در این روال تغییر ایجاد کند.

نظر شما چیست؟ نوکیا ایکس (Nokia X) چه دستگاه هایی خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

:))) والا حقیقته که اپل خیلی تو بحث شارژر کم کاری کرد

Peiman

اپل همه کار ها و سیاست هاش برای اینه که سود بیشتری کسب کنه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)