حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت HMD سری نوکیا ایکس (Nokia X) را 7 اردیبهشت رونمایی می کند، یادآوری یک فندق تلخ

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

نوکیا ایکس (Nokia X) را به یاد دارید؟ من دوست دارم به جای یادآوری نوکیا ایکس های مثلا اندرویدی (!) این شرکت فنلاندی، بیشتر به یاد سری سیمبین نوکیا ایکس و به خصوص نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) یا نوکیا ایکس 6 بیفتیم! حال اینکه کدام سری یا با عبارت بهتر اینکه طراحی کدام سری در دست طراحی دوباره شرکت HMD است مشخص نیست اما مشخص است که شرکت HMD سری نوکیا ایکس (Nokia X) را 7 اردیبهشت رونمایی می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

نوکیا ایکس (Nokia X)

نوکیا ایکس (Nokia X)

همانطور که در پوستر دیجیتالی بالا، نمایش داده شده روی یک تلویزیون تبلیغاتی می بینید، شرکت HMD مراسم معرفی نوکیا ایکس جدید را 7 اردیبهشت در چین برگزار خواهد کرد. چیزی که ما در تصویر می بینید قطعا دو موبایل هستند که شکل ایکس را را تداعی می کنند. اگر کمی بیشتر دقت کنیم بیشتر به نظر می رسد که نمایشگر این دستگاه ها خمیده است و شبیه به نمایشگرهای دو لبه خمیده سامسونگ است. اگر چنین باشد قطعا نوکیا قصد یادآوری سری سیمبین نوکیا ایکس که طراحی بسیار خوبی داشند را دارد نه فندق تلخی مانند اولین موبایل های اندروید نوکیا ایکس که اصلا طعم اندروید را نداشتند.

با توجه به اینکه کمتر از دو هفته تا معرفی رسمی نوکیا ایکس (Nokia X) جدید باقی است و هیچ شایعه ای درباره مشخصات سخت افزاری آن منتشر نشده می توان انتظار یک غافلگیری شیرین را داشت. درباره نام Nokia X هم هنوز مشخص نیست که نوکیا بخواهد X را به عنوان حرف الفبای انگلیسی یعنی ایکس عنوان کند یا به عنوان عدد یونانی 10 که یا همان “تِن” همانند آیفون تن (iPhone X) آن را معرفی کند!

نظر شما چیست؟ درباره سری نوکیا ایکس جدید چه تصوری دارید؟ به نظر می رسد شرکت HMD کم کم از تمام پتانسیل نوکیای قدیم برای عملکرد بهتر و تصاحب بازار با استفاده ار نام های خوشنام قدیمی دارد. با توجه به برگزار شدن این مراسم در چین، انتظار می رود این دستگاه ها ابتدا در بازار چین و سپس به بازار جهانی راه پیدا کنند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اگه نوکیا 5800 هم معرفی بشه جالب میشه!
دوست داشتنی ترین گوشی که داشتم.
باید دید این سری ایکس تو چه رده ایه

BeFair

یادش بخیر واقعا
چه گوشی بود
اسپیکر استریو داشت لبه راستش
ایکس 6 به نوعی نسخه پیشرفته 5800 بود

BeFair

خداییش نوکیا اگر زودتر با اندروید کنار میومد این الان وضعش نبود
همین نوکیا ایکس 7 رو که اقای عطا یی گفتن ببینی، شاهکاره طراحیه
لامبورگینیه لامصب

hamid reza

من هم نوکیا c6.01 داشتم لامصب فوق العاده بود مخصوصا دوربینش

Peiman

به آینده نوکیا خیلی خوش بینم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)