حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 6.1 اینچی 2018 با شیشه مستحکم تر و بدون فناوری 3D Touch عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، شایعات

دیروز در ترنجی گفتیم که کم کم صدای حرکت قطار شایعات آیفون های 2018 هیجان انگیز و تعیین کننده مسیر (!) به گوش می رسد. پس از بررسی مواردی درباره ساده سازی نام گذاری آیفون های 2018 و احتمال حضور یک قلم به نام iPen همراه با آیفون X پلاس 2018 حالا نوبت به دستگاهی است که طرق نام گذاری جدید اپل، خیلی راحت باید آیفون 2018 نام گذاری شود، است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شایعه ای که به ما می گوید آیفون 6.1 اینچی 2018 با شیشه مستحکم تر و بدون فناوری 3D Touch عرضه می شود، بیشتر صحبت کنیم.

به گزارش Ming-Chi Kuo از موسسه KGI که در زمینه پیش بینی آینده آیفون همیشه نفس طلا (!) ظاهر شده و اگر اظهار نظرهای وی به حقیقت پیوسته است، آیفون 6.1 اینچی 2018 که نمایشگر LCD و بدنه آلومینیومی خواهد داشت و فبلت ارزان قیمت تر اپل است، با شیشه ای ضخیم تر و بدون فناوری 3D Touch عرضه خواهد شد اما چطور؟ خب مورد دوم مشخص است دیگر، فناوری 3D Touch روی دستگاه قرار نمی گیرد (!) اما مورد اول به لطف فناوری CGS که خلاصه فرآیند Cover Glass Sensor است محقق خواهد شد.

در این فرآیند هر چند شیشه نمایشگر بسیار باریک تر خواهد شد اما یک لایه نازک دیگر به لایه صفحه لمسی نمایشگر اضافه می شود که مشخص نیست دقیقا به چه دلیل چنین موضوعی صورت می پذیرد اما هزینه ساخت نمایشگر 15٪ افزایش پیدا می کند. این گزارش اضافه می کند که فناوری CGS سپس به آیفون های OLED سال 2019 اضافه خواهد که در مقابل شکستن بسیار بهتر مقاومت خواهد کرد.

به دلیل افزایش قیمت تولید نمایشگرها با این فرآیند طبیعتا تامین کننده های قطعات آیفون ها شاهد درآمد بیشتری خواهند داشت. نظر شما چیست؟ قطعا من و شما تنها افرادی نیستیم که پس از افتادن موبایلمان آرزو می کنیم نمایشگر نشکسته باشد!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

آیفون خوبی می تونه باشه اگر قیمتش خوب باشه

Peiman

شکستن صفحه گوشی خیلی بده . من چند بار تجربه کردم

pedram_01

من یک بار تجربه کردم دیگ هیچ وقت دوس ندارم همچین چزی رو تجربه کنم

mosayebso

احتمالا همین چیپ a11 روشه با ۲یا ۳ گیگ رم و دوربین تکی
برای عاشقای ایفون انتخاب وسوسه کننده ای هست
فقط یه مورد اینکه تشخیص ۳بعدی داره؟! (با توجه به نبود حسگر اثر انگشب ۱۰۰ درصد باید داشته باشه مطمئنا)

Peiman

بعید می‌دونم با پردازنده سال گذشته معرفی بشه . احتمال خیلی زیاد هر سه آیفون پردازنده یکسان دارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)