حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به آن چه که از آیفون های 2018 انتظار داریم

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تماشا کنید

ما موارد زیادی را درباره آیفون های 2018 می دانیم ولی شاید در ظاهری ملموس تر بتواند بهتر در ذهن ما بنشیند که اوضاع از چه قرار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید نگاهی ماکت طور داشته باشیم به آن چه که از آیفون های 2018 انتظار داریم!

می دانید، اپل اخلاق خاصی در ابعاد و اندازه آیفون های خود دارد. مثلا از ابتدا که استیو جابز معتقد بود فقط اندازه 3.5 اینچ برای دست آدمیزاد (!) مناسب است و پس از آن سال ها روی 4 اینچ باقی ماندند تا بالاخره آیفون 6 آمد و با نمایشگر 4.7 اینچی توانست پرفروش ترین موبایل هوشمند تمام دوره ها شود. حالا 4 سال از آن زمان می گذرد و آیفون X در ابعادی مشابه آیفون 6 (اما کمی بزرگتر) ارایه شده که با کم کردن حاشیه ها اندازه نمایشگر آن را 1.1 اینچ افزایش داده است، این قابل ستایش است.

حالا به آیفون 8 پلاس نگاه کنید، بزرگ است اما می توان آن را در دست نگاه داشت. چه می شد اگر حاشیه های آیفون 8 پلاس آنقدر کم بشود و طراحی شبیه به آیفون X را ارایه کند؟ خب باید بگوییم اندازه نمایشگر 5.5 اینچی آیفون 8 پلاس به 6.5 اینچ افزایش پیدا خواهد کرد! بله، پس آیفون 6.4 اینچی خیلی بزرگ هم نیست!

و اما آیفون 9 که انتظار داریم پرفروش ترین آیفون سال 2018 آن هم به دلیل قیمت و شباهت با آیفون X باشد، اندازه ای میان این دو دستگاه خواهد داشت. نمایشگر 6.1 اینچی LCD آن احتمالا کمی پر حاشیه تر از نمایشگرهای OLED خانواده آیفون Xs باشد اما فرم کلی بریدگی نمایشگر و حاشیه برابر سه لبه دیگر را هنوز خواهد داشت.

نکته جالبی هم درباره لبه پایین آیفون 6.5 اینچی که فعلا آن را با نام آیفون Xs پلاس می شناسیم وجود دارد که خروجی بلندگو و میکروفون مثل مدل های دیگر متقارن نیست و یک فضای بی مصرف، حداقل روی این ماکت ها وجود دارد.

شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حاشیه های گوشی باریک تر شده و این خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)