حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون X2 و آیفون X پلاس نام دو آیفون جدید اپل خواهد بود؟

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

بله دیگر، منطقی است! امروز آخرین روز از اولین هفته اردیبهشت است و با فاصله ای که ارایه آیفون های 2018 داریم کم کم صدا حرکت قطار شایعات این دستگاه های هیجان انگیز و تعیین کننده مسیر (!) به گوش می رسد. اولین موضوعی که خیلی از ما دوست داریم بدانیم این است که آیفون های 2018 را با چه نامی صدا بزنیم! خب امروز یک سرنخ برای این موضوع داریم و گفته می شود بیاید به آن ها آیفون X2 و آیفون X پلاس بگوییم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این شایعه را بررسی کنیم.

خب خیلی ساده و خلاصه می توان اینطور گفت که تصویر اصلی مطلب را ببینید، از چپ به راست می توان نام های آیفون X پلاس و آیفون X2 یا شاید آیفون X 2018 را برای دو مدل با نمایشگر آبی و آیفون با نمایشگر سبز در نظر داشت. پیش از این شایعات نام گذاری آیفون Xs و آیفون Xs پلاس را شنیده بودیم اما امروز طبق شنیده ها گفته می شود که اپل می خواهد نام گذاری را ساده تر کند که در عین حال گمراه کننده تر نیز خواهد شد. البته این یک موضوع جدید نیست و اپل قبلا در آیپدهای خود چنین تصمیمی گرفته است و یا اگر مدل جدیدی از مک بوک ها ارایه می شود دیگر شماره خاصی ندارند بلکه نام سال ارایه روی آن ها قرار می گیرد.

بر همین مبنا انتظار می رود که اپل برای آیفون های خود 3 دسته بندی کلی آیفون، آیفون X و آیفون SE را در نظر بگیرد که هر سال با معرفی نسل جدید، شماره آن سال روی آن قرار بگیرد. مثلا در نظر بگیرید گلکسی A 2016، گلکسی A 2017، گلکسی A 2018 یا حتی آیپدهای مدل هر سال و همین روال برای آیفون ها نیز در پیش گرفته شود. این حدس که نام مدل های بعدی موبایل های هوشمند اپل را آیفون 2018، آیفون X 2018 و آیفون X پلاس 2018 عنوان می کند به نظر من منطقی تر است تا اینکه بخواهیم به آیفون X2 فکر کنیم! چرا؟ چون اپل آیفون X با نگاه عدد یونانی نام گذاری کرده و آن ها به آن آیفون تِن می گویند، نمی شود که بشود آیفون تِن 2! البته خب هیچ کاری نشد ندارد اما فکر می کنم اپل برای نام گذای هوشمند تر باشد.

نام مدل های بعدی موبایل های هوشمند اپل را آیفون 2018، آیفون X 2018 و آیفون X پلاس 2018 عنوان می کند

اما شاید بپرسید آیفون 2018 چیست؟ خب آن آیفون 6.1 اینچی TFT LCD را به یاد دارید؟ ضمن اینکه ابراز امیدواری می کنم این پنل از نوع TFT نباشد و حداقل انتخاب IPS انجام شود، نام آیفون 2018 مربوط به این دستگاه خواهد بود. بدین ترتیب آیفون ها نیز همانند آیپد ها سه مدل آیپد مینی، آیپد و آیپد پرو را خواهد داشت که منطقی به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

آیفون X2 که اصلا یه اسم مسخره ایه

MiladSA

اخه صفحه Tft ؟! البته باید صبر کرد ببینیم چی هست

BeFair

جالب که اپل خیلی وقته TFT استفاده نکرده

Peiman

اینا زیاد مهم نیست مهم برآمدگی دوربین !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)