حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی A3 2017 رسما عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

حدودا دو ماه و نیم پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و گلکسی ای 5 2017 (Galaxy A5 2017) در دست توسعه است. پنج روز پیش آپدیت اندروید 8 گلکسی A5 2017 رسما در روسه و رومانی عرضه شد و حالا نوبت به آپدیت اندروید 8 گلکسی A3 2017 است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

به گزارش کاربران روسیه، آپدیت اندروید 8 گلکسی A3 2017 در این کشور به صورت OTA عرضه شده و این در حالی است که گلکسی اس 7 هنوز این آپدیت را دریافت نکرده است! بازار روسیه استقبال خوبی از خانواده گلکسی A سامسونگ داشت و آپدیت اندروید 7 هم اولین بار برای همین بازار عرضه شد اما مثلا این آپدیت ترکیه هنوز عرضه نشده است. هر چند شما می توانید رام کشورهای دیگر را به صورت دستی روی دستگاه خود اعمال کنید و مسئله ای رخ نمی دهد اما به هر حال معیار ارایه آپدیت برای یک بازار، آپدیت رسمی شرکت است.

یکی از تغییرات کوچک اما واقعا لازم در آپدیت اندروید 8 گلکسی A3 2017 همانند آن چه در گلکسی A5 2017 دیدیم، اموجی های جدید است. قبلا در ترنجی خواندیم که اموجی ها اختصاصی سامسونگ گاها اشتباه برانگیز هستند و کاربر نمی تواند منظور صحیح خود را به راحتی در آن پیدا کند یا گاها موجب سوتفاهم نیز می شد (مشکلی که شخصا برای من پیش آمده بود!) حالا به لطف سامسونگ اکسپرینس 9 شما از اموجی های اصلاح شده نیز بهره مند می شود. همچنین علاوه بر این تغییر در بخش رابط صفحه کلید، پشتیبانی از Gif (تصویر متحرک) و استیکر نیز به آن اضافه می شود. قابلیت دیگر که خیلی می تواند برای افرادی که از لنز رنگی استفاده می کنند، Color Lens است که با سامسونگ اکسپرینس 9 به گلکسی A3 2017 اضافه می شود.

شما گلکسی A3 2017 دارید؟ اگر آپدیت را به صورت دستی روی دستگاه خود اعمال کردید یا اگر خوشبین و بیش از حد خوشبین باشیم (!) این آپدیت برای دستگاه شما عرضه شده است، لطفا تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

سامسونگ تو آپدیت دهی بعد از هواوی مزخرف ترین کمپانی هست….با اینهمه پول نمیفهمم چطوری نمیتونه آپدیت کنه گوشیاشو…مگه اینکارو چقد سرمایه گذاری میخاد برای سرعت بخشی

REZA

توی اندروید همه شرکت ها اینجورن،همین اچ تی سی که میگن زود اپدیت میده هم خیلی خوب نیست،اولا که یه سریا رو خیلی دیر اپدیت میکنه و یا یه سریا رو هم یهو بیخیال میشه!

BeFair

حالا اگر من A3 2017 خریده بودم هیچ وقت آپدیت نمی شد

Peiman

پس a7 2017 چیشد؟؟؟ چرا اون آپدیت نمیشه

pedram_01

سلام . دوستان توجه کنید که رابط کاربری سامسونگ پر امکانات هست حتی بعضی وقت ها امکانات نسخه های بعدی پیش فرض اندروید رو هم داره ! برای همین دیر تر معمولا اپدیتش میاد . گوشی های دیگ اگ سریع تر اپدیت میدن چون تقریبا اندروید خام هستن و هیچ کاری روش انجام نمیدن

majidbolhasani

آقا پدران رابطه کاربری سامسونگ شبیه به رابطه کاربری هوایی هستش و تقریبا میشه گفت ۹۵ درصد قسمت های گوشی شبیه به هم هستند ولی اگه دقت کرده باشید هواوی خیلی زودتر از سامسونگ بروز رسانی هاش رو ارائه میده.در ضمن گوشی های هوایی لامصب ها از نظر تا السیدی خیلی سخت جان (عامیانه خر کار)هستند و اگه دقت کرده باشین توی دیوار هر چی گوشی تاچ و السیدی سوخته و شکسته و ترک برداشته هست برای سامسونگ هستش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)