حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین هوآوی پی 20 پرو جایزه TIPA 2018 را برای بهترین دوربین موبایل کسب کرد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | هواوی

مراجع معدودی در دنیا هستند که جوایز یا نظرات آن ها ارزش بالایی دارد. این ارزش به سبب دقت و صحت تست های آن ها حاصل می شود و کم کم تبدیل به یک معیار برای خوب یا بد بودن یک محصول می شود. ما DxO را به خوبی می شناسیم و چند سالی هست که برای مقایسه دوربین موبایل ها تبدیل به یک مرجع شده است. حالا امروز TIPA جوایز سال 2018 خود را برای دوربین های مخختلف یا به عبارت بهتر، گجت های دوربین دار اعم از دوربین حرفه ای، دِرون ها و موبایل ها منتشر کرده که در بخش موبایل امسال نیز نماینده هوآوی برترین بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دوربین هوآوی پی 20 پرو که جایزه TIPA 2018 را برای بهترین دوربین موبایل کسب کرد، بیشتر صحبت کنیم.

هوآوی پی 20 پرو

هوآوی پی 20 پرو

بله! ما هم می دانیم دستگاهی که در این تصویر در وب سایت TIPA قرار گرفته مربوط به هوآوی پی 20 است نه پی 20 پرو و هرچند از غیر موبایلی ها توقع زیادی نمی رود اما انتظاریم توانایی شمارش لنزها و تمایز بین 2 با 3 دوربین را داشته باشند! به هر حال، اشتباه است و رخ می دهد، اجازه بدهید به باقی مطلب بپردازیم.

هر چند برای ادامه مطلب موضوع خاصی از سوی TIPA ارایه نشده است و تمام چیزی که برای عنوان کردن بهترین بودن دارند، همین مرور مشخصات شگفت انگیز دوربین سه گانه هوآوی پی 20 پرو است اما خب بر حسب آن چیزی که می دانیم و اعتباری که این جایزه دارد، می توان قبول کرد که امتیاز 109 لابراتوار DxO پر بیراه نبوده و جایزه TIPA 2018 متعلق به این دستگاه است. البته پس از دیدن این جایزه برای ما جالب شد که سال گذشته جایزه TIPA 2017 به چه دستگاهی رسیده است و پاسخ پرچمدار سال 2017 هوآوی است، یعنی هوآوی پی 10 که البته دوربین خوبی داشت اما اینکه آیا بهتر از دیگر رقبا باشد، پاسخی منفی حداقل از سوی DxO با امتیاز 87 دارد. همچنین باب ظن و گمان درباره یکسان بودن دو دستگاه در دو سال متوالی از یک برند نیز باز است.

به هر صورت دوربین سه گانه هوآوی پی 20 پرو جایزه TIPA 2018 را از آن خود کرده است! نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی پی 20 پرو را به دلیل دوربین آن بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

حقیقتش اینه که تا اینجا من هرچی از سایت های مقایسه عکس و فیلم دیدم، دوربینش نسبت به آیفون x و اس9پلاس و سونی ضعیف تره تا جایی که امتیاز دهی دگزو به چالش کشیده شده حالا این جایزه باید دید تحت چه شرایطی داده شده.

mostafa3

توی شب بهتر از گوشی‌های دیگر برند ها هست
ولی توی روز نه در یک سطح هستن

Dariushrd

خخخخ این مرجع پارسالم بهترین دوربین موبایلو به p10 داد که دوربینش آشغالی بیش نبود…بنظرم نظرات اینجور مراجعو اصلا پوشش ندین بهتره

BeFair

پی 10 آشغال نبود ها

MOAZEZ

در اینکه TIPA مرجع معتبریه شکی توش نیست ولی باید بریم ببینیم معیارش چی بوده. اگه میشه یه پست از لیست کامل TIPAرو بذارید ببینیم در قسمت عکاسی و سایر موارد کیا تونستن جایزه بگیرن

BeFair

اینجوری تو که میگی معتبره معزز، قطعا توی فیلدهای دیگه سونی بوده :))

MOAZEZ

اگه شما سوادت قد نمیده بدونی TIPA چیه و کیه من شرمنده نیستم، تو بیسوادی

BeFair

آقا خیلی خوب تحلیل می کنین
لذت میبرم مطلب رو می خونم، ندیدم جای دیگه این اینطوری

Mohammadsoly

لیاقتشو نداره

کهکشان

خخخخخ هر دم از این باغ بری میرسید …
این جایزه بده هاو جایزه بگیرا هم بازار درست کردن واسه خودشون
همشم فقط جنبه تبلیغاتی و تجاری داره ! بنظر من اصلا ملاک انتخاب نیس چون یه جور گول زدنه
چیزی که ما داریم به چشم خودمون می بینیم اونم تو صدها مقایسه جورواجور دوربین پی 20 پرو خیلی معمولی و عادیه و خیلی جاهام از اس 9 و سونی xz2 و آیفون ده ضعیف تر عمل کرده
بنظرم بهترین دوربینای بازار در حال حاضر اس 9 پلاس و سونی xz2 پرمیوم هست

Peiman

هممون میدونیم که بهترین نیست .پس لازم نیست در موردش بحث کنیم

Jahandar

دو نکته :

۱- داداشم فکر کنم دگزو و تیپا مراجع معتبرتری از اون کانالای یوتوب که بررسیهاشونو میذارید هستند!!! ?
۲- در حال حاضر در سایت تیپا عکس نسخۀ پرو قرار گرفته.
۳- اونی که دروبین ها رو تست کرده و بینشون انتخاب کرده با اونی که سایت رو میگردونه فرق داره. فکر کنم شما سایت تیپا یا دگزو رو با ترنجی خودتون اشتباه گرفتید! بنابراین یه عکس اشتباه گذاشتن همچین اشتباه مرگبار و بزرگی نیست که بهش متوسل بشید برای زیر سوال بردن رده بندی کارشناسای اون سایت!!! ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)