حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه جدید ال جی جی 7 تینکیو برای گوگل اسیستنت خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ما شایعات و رندرهای زیادی درباره ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) شنیده و دیده ایم. تا کنون قطعا مطمئن هستیم که ال جی جی 7 با بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد و البته علاوه بر 90 درجه چرخیدن زاویه دوربین دوگانه و عمودی شدن آن، در طراحی شاهد اضافه شدم یک دکمه جدید هستیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شایعه ای که می گوید این دکمه جدید ال جی جی 7 تینکیو برای گوگل اسیستنت خواهد بود بیشتر صحبت کنیم.

می دانیم که ال جی نام پرچمدار جدید خود را ال جی جی 7 “تینکیو” خواهد گذاشت و این موضوع را پیش تر درباره ال جی وی 30 اس تینکیو دیدیم. به صورت کلی اگر از یاد برده اید باید بگوییم که ThinQ نام دستیار هوشمند صوتی ال جی است که ابتدا در لوازم خانگی این شرکت رونمایی و سپس در موبایل ها آن به کار برده شد. این دستیار صوتی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی خیلی مستقل از گوگل اسیستنت یعنی دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل نیست و در خیلی از موارد از آن استفاده می کند.

به نظر می رسید که ال جی برای جی 7 تینکیو یک دکمه اضافی در نظر بگیرد که برای فعال سازی دستیار هوشمند صوتی تینکیو است اما حالا خبر می رسد که آن دکمه برا فعال سازی گوگل اسیستنت خواهد بود. گوگل خود نیز از مکانیسم فشردن قاب دور پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس (Squeeze) که از اچ تی سی خریده بود، برای فعال کردن گوگل اسیستنت بهره می برد که به صورت کلی نشان می دهد شرکت ها می خواهند این دستیارها خیلی خیلی راحت تر از پیش در دسترس کاربر باشند به خصوص حالا که بیشتر سطح موبایل نمایشگر است دیگر دکمه هوم برای فرخوانی آن وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی حجی 7 تینکیو با این نام اما متمرکزتر بودن بر گوگل اسیستنت بتواند جالب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر واقعا اینجور باشه که نوشتید، خنده داره!
اسم دستیار صوتی اختصاصی رو بذاری پسوند اسم گوشی، براش دکمه اختصاصی بذاری، بعد معلوم بشه که دستیار صوتیت بر پایه گوگل کار میکنه!

توی مقاله ای که مقایسه دستیار گوگل با بیسکبی بود، ملاحظه کردید که دستیار سامسونگ در تشخیص تصاویر، کاملا مستقل از گوگل بود. چه از لحاظ منبع تصاویر و چه از لحاظ الگوریتم پردازشی.

Peiman

موافقم?

BeFair

من موندم الجی چطوری 17٪ سهم بازار امریکا رو داره بعد مثلا شیائومی نداره!
حیف این برندهای خوبی چینی که اونور حایی ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)