حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای مسیریاب گوگل مپ حالا شبیه تر به انسان آدرس می دهد، بعد از کافی شاپ فلان بپیچ!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل، نرم‌افزار

گوگل مپ (Google Map) خود به نوعی زیرساخت خیلی از سرویس های فعلی و آتی به شمار می رود که اهمیت بسیاری دارد و نقش پررنگی می تواند در زنگی ما بازی کند اگر به جای سوال پرسیدن های مکرر و سردرگم شدن برای یافتن مقصد، به راحتی به موبایل خود مراجعه کنیم و استفاده از موبایل را فقط گشت و گذار در شبکه های اجتماعی ندانیم! گوگل با توسعه هوش مصنوعی سعی می کند تا سرویس های خود برای کاربر بهتر و بهتر کند و یک تعامل انسان طور را رقم بزند. حالا رراهنمای مسیریاب گوگل مپ حالا شبیه تر به انسان آدرس می دهد، مثلا در مسیر به جای اینکه بگوید 500 متر جلوتر به راست بپیچید، می گوید بعد از کافی شاپ فلان (که سمت راست شماست) بپیچید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، جدیدا وقتی روی گوگل مپ مسیریابی کنید، راهنمای مسیر گوگل که به نوعی آن را می توان نقشه خوان هم دانست، هوشمندتر شده و در مسیر به جای آدرسی ربات طور با استفاده از اطلاعات روی نقشه به شما راهنمایی می کند. مثلا فکر کنید آدرسی را در محله ای که می شناسید دارید اما دقیقا نمی دانید کجاست، در مسیر به شما گفته می شود که مثلا پس از کافی شاپ فلان به راست بپیچید، این به شما کمک می کند تا راحت تر و انسان‌طورتر با دستگاه ارتباط برقرار کنید، دقیقا مثل خودمان وقتی به راننده آدرس می دهیم و مثلا می گوییم پس از مسجد، سمت راست، یا کمی جلوتر از فروشگاه فلان!

نقشه خوان جدید گوگل مپ

نقشه خوان جدید گوگل مپ

هر چند درباره اینکه گوگل مپ از بین گزینه های زیادی که پیشرو دارد و در آن ناحیه ثبت شده است، چگونه نام اعلام شده را انتخاب می کند احتمال وجود یک انتخاب تبلیغاتی را پررنگ تر می کند اما هنوز چنین چیزی تایید نشده است!

نظر شما چیست؟ همین حالا کمی بیشتر با گوگل مپ خود دوست باشید و از آن یک آدرس بخواهید تا ببینید این قابلیت برای شما هم فعال شده است یا خیر!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بله، برای منم انجام شده
http://uupload.ir/files/7bb_1.jpg

جالب بود. ممنون.

قبلا دکمه Drive داشت، مدتیه فقط دکمه Preview داره. میگن قابلیت Drive رو گوگل برای ما حذف کرده.

آقای عطا یی ویدیوی زیر رو نگاه کنید:
http://aparat.com/v/wGuWJ

بررسی که آقا ص د ر ا انجام داده. در مورد تشخیص چهره ۴ تا گوشی گلکسی S9 پلاس، آیفون ایکس، وان پلاس ۵ تی و هواوی P20 پرو هست.

یه بررسی جامع و خوب و کامل. عدالت رو هم بین هر ۴ تا گوشی برقرار کرده. بعضی جاها یک گوشی خوبه، بعضی جاها یک گوشی دیگه. کیفیت فیلم برداری عالی و خوشگل و تمیز. خدا وکیلی من کیف کردم وقتی این بررسی رو دیدم. اوایل خودم منتقد بودم که چرا ایشان رفت توی سایت همسایه. ولی دارم به عینه میبینم که هر روز داره بهتر میشه کارهاش.

البته من خودم به شخصه شما رو دوست دارم و این سایت رو هم از اونجا بیشتر دوست دارم. اگر احیانا کامنتی هم گذاشتم که شاید شما ناراحت شدی معذرت میخوام. اما نقد من به نحوه تست شما هنوز پابرجاست. من خودم به شخصه دوست دارم که نقد و بررسی های شما این مدلی با کیفیت از آب در بیاد. چون یکسری مسائل واقعا مهمه. شما انگار یکم عجله داری موقع تست گرفتن. حداقل باید ۱۰ دقیقه طول بکشه یه تستی که بشه همه جوره به همه جوانب بپردازه.

متشکرم از تلاش های شبانه روزی شما. ارادت.

Peiman

گوگل مپ خیلی بهتر از گذشته شده خیلیییی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)