حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست رسمی قوی ترین موبایل های بنچمارک Antutu برای ماه مارس منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پردازشگرها

بنچمارک Antutu یکی از قدیمی ترین بنچمارک های موجود در بازار است که از سالیان دور آن را می شناسیم. این بنچمارک طبق عادت خود هر ماهه لیست محبوب ترین و قوی ترین موبایل ها را منتشر می کند. امروز لیست رسمی قوی ترین موبایل های بنچمارک Antutu برای ماه مارس منتشر شده است و در ادامه آن را با هم خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

10 گوشی برتر antutu

10 گوشی برتر antutu

لیست بالا لیست 10 موبایل با بیشترین امتیاز در بنجمارک Antutu برای ماه مارس 2018 است. البته که شما هم اگر مثل ما اسم دستگاه های موجود در این لیست را مرور کنید متوجه غیبت غیر منطقی برخی از دستگاه های شاخص بازار مثل اکسپریا ایکس زد 2 می شوید. تنها توجیه برای این غیبت را می توان چینی بودن این گزارش دانست و شاید چون هنوز اکسپریا ایکس زد 2 در بازار چین عرضه نشده است، در این لیست وجود ندارد.

گلکسی اس 9+ و گلکسی اس 9 با سخت افزار یکسان اسنپدراگون 845 (نسخه چین این چیپست را دارد) اما 2 گیگابایت اختلاف حافظه رم در صدر این لیست ایستاده اند. پس از آن ها هوآوی میت 10 پرو، میت 10 و آنر وی 10 با سخت افزار یکسان یعنی کایرین 970 در رتبه های 3 تا 5 قرار گرفته اند. ششمین و هفتمین جایگاه متعلق به وان پلاس 5T و وان پلاس 5 است که هر دو با چیپست اسنپدراگون 835 ارایه شده اند!

به صورت کلی در حال حاضر اگر شایعه افسارگسیخته امتیاز 356 هزار Antutu هوآوی میت 20 با چیپست کایرین 980 را در نظر نگیریم، بیشترین امتیاز بنچمارک Antutu متعلق به دستگاه هایی با چیپست اسنپدراگون 845 است که اکسپریا ایکس زد 2، ایکس زد 2 کامپکت و جدیدا اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم نیز جز همین دسته هستند!

نظر شما چیست؟ امتیاز بنچمارک چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

احتمالا با حضور سونی اکسپریا و هواوی های جدید این ترتیب دستخوش تغییراتی خواهد شد.خصوصا پس از امدن ورژن غیر چینی اون.بعیده بنچمارک های ارایه شده برای میت بیست خیلی به واقعیت نزدیک باشه اما خوب تنها رقیب قدرتمند سامسونگ برای کسب رتبه های بالای جدول میباشد.باید منتظر ماند.اما قطعا سونی جزو بالا نشین ها نخواهد بود حداقل قبل از سامسونگ و هواوی های جدید.
اما رتبه وان پلاس چیزی غیر قابل انتظار نبود حتی با این چیپست.این واقعیتی غیر قابل انکار خواهد بود که با امدن ورژن جدید یعنی وانپلاس شش با قیمت کاملا رقابتی دوباره در بنچمارک های مختلف شاهد حضور پرچمداران وانپلاس در رتبه های بالای جدول باشیم.اگرچه هضم این موضوع برای خیلی از دوستان حتی حرفه ای ها سخت خواهد بود.

milad.danesh

دیگه بنچمارک توی این یکی دو سال برای کاربران مثل سابق مهم نیست و در عوض دوربین و صفحه نمایش مهم تر شده

Mohammadsoly

متقلبای بنچمارک

Peiman

بنچمارک دیگه مثل گذشته مهم نیست و کمتر کسی بهش توجه می‌کنه

Mortazavi

بنظر من امتیازاتی مثل بنچمارک و دکسو صرفاً برای فهمیدن محدوده قدرت دستگاه مناسبه نه برای مقایسه دو یا چند دستگاه

Mortazavi

مثلاً اینکه بفهمیم 845 تقریباً چقدر از 835 بهتره یا اینکه اس۹ جزو بهترین دوربین هاست و…

دیگه اینکه چه دستگاهی سریعتره یا دوربین کدوم قوی تره نیاز به بررسی تخصصی تو شرایط واقعی داره و با دو امتیاز بالا پایین بنچمارک ها مشخص نمیشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)