حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های پرچمدار فوریه ۲۰۲۴ منتشر شد: شکست کوالکام از مدیاتک

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک

مدت زیادی است که تراشه های اسنپدراگون در صدر لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های پرچمدار دیده می‌شوند. اما پیشرفت های مدیاتک، مخصوصا با دیمنسیتی ۹۳۰۰، کوالکام را به چالش کشیده است. هم اکنون، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دیمنسیتی ۹۳۰۰، رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

اوپو Find X7 در صدر لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های پرچمدار قرار دارد

برای دومین ماه متوالی، تراشه مدیاتک Dimensity 9300 با Oppo Find X7 در صدر لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های پرچمدار قرار گرفته است. این تلفن هوشمند اوپو با ثبت امتیاز ۲,۱۹۵,۰۳۶ از رقبا پیشی گرفته است. دیمنسیتی ۹۳۰۰ از هسته های قدرتمند ARM بهره می‌برد. این تراشه از ۴ هسته Cortex-X4 و ۴ هسته Cortex-A720 برخوردار است. ایسوس ROG Phone 8 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در رتبه دوم قرار گرفته است. تفاوت میان عملکرد این دستگاه با اوپو فایند ایکس۷ تنها ۳۷,۰۰۰ امتیاز است. این میزان تفاوت در گوشی های پرچمدار ناچیز است.

ایسوس معمولاً چند ماه پس از عرضه اولیه، نسخه «D» گوشی های هوشمند ROG خود را با تراشه های مدیاتک رونمایی می‌کند. ترکیب سخت افزار متمرکز بر بازی ROG Phone و مدیاتک Dimensity 9300 احتمالا تغییرات جالبی را در جدول امتیازات بنچمارک AnTuTu ایجاد خواهد کرد. پس از آن، iQOO 12 با برخورداری از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم در رتبه سوم قرار گرفته است. این تلفن هوشمند آیکو موفق به ثبت امتیاز ۲,۱۲۰,۸۷۸ شده است. در رتبه چهارم، تلفن هوشمندی از نوبیا دیده می‌شود. RedMagic 9 Pro Plus با کسب امتیاز ۲,۱۵,۹۴۹ و برخورداری از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در رده چهارم قرار دارد.

در رتبه پنجم، ویوو X100 Pro و در رتبه ششم نیز ویوو X100 استاندارد دیده می‌شود. همان‌طور که Gizmochina نیز اشاره می‌کند، هر دو این تلفن های هوشمند پرچمدار، از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ بهره می‌برند. در رتبه هفتم پ هشتم نماینده های دیگری از iQOO قرار دارد. iQOO Neo 9 Pro با برخورداری از دیمنسیتی ۹۳۰۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم در رتبه هفتم قابل مشاهده است. iQOO 12 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ موفق به کسب امتیاز ۲,۰۸۱,۲۷۲ شده که در جایگاه هشتم قرار می‌گیرد. رتبه نهم و دهم نیز به ترتیب متعلق به Nubia Z60 Ultra و اوپو Find X7 Ultra است. هر دو این تلفن های هوشمند به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهزند.

لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های پرچمدار نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شد: ردمجیک ۹ پرو پلاس در صدر

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی