حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران توییتر با #TwitterDown خبر از قطع شدن دسترسی به توییتر می دهند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شاید بلاتکلیف ترین شبکه اجتماعی در ایران را بتوان توییتر دانست، شبکه ای که به صورت رسمی فیلتر است اما مقامات رسمی زیادی از کشورمان در آن فعالیت می کنند. از این بلاتکلیفی که بگذریم به نظر می رسد توییتر در سراسر جهان قطع شده است و کاربران توییتر با #TwitterDown خبر از قطع شدن دسترسی به توییتر می دهند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

با وجود گزارش های جهانی از شرق آسیا تا غرب امریکا درباره قطع شدن توییتر به نظر می رسد که این شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ در ایران هر چند با سرعت بسیار پایین، اما در دسترس است. از حدود یک ساعت پیش نزدیک به 10 هزار بازخورد درباره قطع شدن توییتر به آن ها اعلام شده است. کاربران توییتر در نقاط دیگر دنیا به محض ورود به توییتر با صفحه ای که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، رو به رو می شوند. در این صفحه عنوان شده که مشکلی پیش آمده، ما در حال برطرف کردن مشکلات هستیم و به زودی همه چیز برطرف شده و به حالت نرمال باز می گردد.

جالب تر از همه اینکه در این بازه زمانی که گفته می شود توییتر قطع شده است هشتگ #TwitterDown به ترند دوم توییتر تبدیل شده و نزدیک به 5 هزار توییت پیرامون آن منتشر شده است! شما کاربر توییتر هستید؟ دسترسی شما چطور؟ مختل شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

توییتر دارم اما خیلی وقته نمیرم با این فیلتراسیون 🙂

Peiman

بزودی ف.یلتر همه فضای مجازی از بین می‌ره?
کامنت منو مربوط به استفاده رییس جمهور فرانسه از تلگرام بخون ( البته بعد از تایید شدنش)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)