حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هایسنس سال 2019 گوشی موبایل 5G تولید و عرضه خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

سال 2019 آغاز موج گوشی های موبایل 5G خواهد بود و در حالی که هنوز اپراتورها در حال توسعه زیرساخت خود هستند می توان انتظار داشت که یک تا دو سال بعد شاهد انفجار استفاده از نسل پنجم ارتباطات مخابراتی در سراسر دنیا باشیم. حالا مدیرکل هایسنس خانم Fang Xueyu در مصاحبه ای اعلام کرده که این برند  سال 2019 گوشی موبایل 5G تولید و عرضه خواهد کرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این خبر بیشتر گپ بزنیم.

در مصاحبه ای که با خانم Fang Xueyu مدیر کل هایسنس انجام شده ایشان درباره تحقیق و توسعه در زمینه نسل پنجم ارتباطات مخابراتی یعنی 5G صحبت کرده اند. اینطور که عنوان شده هایسنس مدت 3 سال است که در این زمینه فعالیت کرده و سال 2019 نمونه تجاری گوشی موبایل 5G خود را تولید خواهند کرد. در سال 2015 هایسنس به تیم IMT2020 برای شبکه 5G پبوست که توسط وزارت صنایع و فن آوری چین، وزارت علوم و فناوری و کمیته ملی توسعه و اصلاحات تشکیل شده بود. آنها همچنین در توسعه پروژه های استاندارد NB-IoT برای انجمن استاندارد ارتباطات چین مشارکت داشتند و به طرح 5G ترمینال راه اندازی شده توسط اپراتور China Mobile در سال جاری برای توسعه صنعت 5G پیوستند.

خانم Fang Xueyu مدیر کل هایسنس می گوید که این شرکت در سال جاری تولید نمونه های اولیه گوشی موبایل  5G را آغاز خواهد کرد و سپس سال آینده آن ها آزمایش می کند. همچنین در آزمایش شبکه شرکت خواهد کرد و اولین مجموعه از گوشی موبایل 5G بعدا در سال 2019 تولید و عرضه خواهد شد. گزارش شده است که Hisense به عنوان یک بازیکن کلیدی در صنعت تلفن همراه در حال حاضر بیش از یک دهه فعال است. گفته می شود که یکی از قوی ترین تیم های تحقیق و توسعه در چین را دارد اما با این حال، بازسازی در سال 2014 منجر به برندهای دیگری شد که آنها را در پیش گرفتند.

موبایل هایسنس

موبایل هایسنس

اگر دوست دارید نمونه هایی از موبایل های هایسنس را ببینید می توانید به تصویر بالا نگاه کتید که در آن یک موبایل با دو نمایشگر، یکی رنگی و یکی جوهر الکترونیک در پشت آن طراحی شده است، دستگاهی شبیه به یوتافون روسی که دستگاه جذابی بود.

همانطور که خیلی از شرکت های بزرگ و کوچک در ابتدای ارایه نسل چهارم (4G) سعی کردند با ارایه موبایل های ارزان به روزشده به آخرین نسل ارتباطات مخابراتی، فروش خوبی را تجربه کنند و سهم بازار را کسب کنند. مسلما ارایه نسل پنجم شبکه های مخابراتی یا همان 5G علاوه بر تغییرات بزرگی که خواهد داشت و اینکه به نظر Cher Wang بنیان گذار HTC شکل موبایل ها با عرضه 5G تغییر خواهد کرد اما اگر برندهایی که سودای کسب سهم بیشتری از بازار را دارند بتوانند با سرعت خود را با این فناوری به روز کنند، می توانند موفق باشند.

نظر شما چیست؟ درباره شبکه 5G مخابراتی چه نظری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به نظرم کوچ از ۴G به 5G مثل کوچ از ۳G به ۴G هستش. قبل از ورود ۴G هم خیلی براش تبلیغات میشد، اما نهایتا چی شد؟ قطعا سرعت بالاتر میره، اما انقدری هم مهم نیست که براش تبلیغات میشه. مطمئن باشید تا چند سال دیگه همین ۵G هم قدیمی میشه و برای ۶G تبلیغ میکنن.

BeFair

به هر حال با همه این موارد ولی میانگین سرعت افزایش خوبی پیدا کرده

BeFair

آره ولی این صحبت موسس HTC برای جالب بود
https://toranji.ir/?p=1027775

Peiman

تا ۲۰۱۹ که همه سمتش رفتن . حتی شایع شده که سونی شهریور گوشی 5g معرفی میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)