حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کد نام گلکسی نوت 9 (SM-N960U) مشخص شد: Crown (تاج)

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

صبح یکشنبه کم خبر خود را آغاز می کنیم خبری داغ در این روزهای بارانی و نسبتا سرد بهاری! تا کنون 2 شایعه جدی درباره گلکسی نوت 9 منتشر شده است. یکی از آن ها درباره این بود که گلکسی نوت 9 با باتری 4000 میلی آمپری و نمایشگر 6.4 اینچی عرضه خواهد شد و دیگری اولین بنچمارک گلکسی نوت 9 بود و یک SM-N960 کاملا قابل انتظار را نشان می داد. حالا اما نام پروژه یا اصلاحا کد نام گلکسی نوت 9 با مدل عددی (SM-N960U) مشخص شده است: Crown یا همان تاج! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کمی بیشتر گلکسی نوت 9 ی شوید (!).

کد گلکسی نوت 9

کد گلکسی نوت 9

دسته بندی مطلب را که ببینید، این مطلب در دسته شایعات قرار گرفته است که به صورت فنی هم وقتی خبری رسمی نباشد، شایعه است اما وقتی ایوان بلاس در توییتر خود (evleaks) خبری را منتشر می کند نمی تواند ایرادی به آن وارد داشت! همانطور که در تصویر بالا می بینید، وی کد نام گلکسی نوت 9 را Crown یا تاج اعلام  کرده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید نام پروژه گلکسی نوت 5 پروژه Noble به معنی نجیب و اصیل، نام پروژه گلکسی نوت 7 پروژه Grace به معنی ظریف (یا بخشندگی و لطف) و نام پروژه گلکسی نوت 8 پروژه Great به معنی بزرگ و عالی  بوده است.

هر چند از این نام های فانتزی که برای مصارف داخلی استفاده می شود نمی توات نتیجه خاصی گرفت اما به هر حال می دانیم که به زودی قرار است اطلاعات بیشتری از گلکسی نوت 9 منتشر شود! تا کنون می دانیم که شایعاتی درباره باتری گلکسی نوت 9 حجم 4000 میلی آمپری را پیشنهاد می دهند که حقیقتا خیلی بزرگ است. در حال حاضر پرچمدارهای بزرگ هوآوی باتری 4000 میلی آمپری دارند و اینطور نیست که پیش از گلکسی نوت 9 چنین چیزی نظیر نداشته باشد یا پیاده کردن آن خیلی سخت باشد اما بزرگترین حجم باتری ای که در پرچمدارهای سامسونگ تا کنون استفاده شده باتری 3600 میلی آمپری گلکسی اس 7 اج است و افزایش به 4000 میلی آمپر در گلکسی نوت 9 با توجه به بهینه سازی های سامسونگ و چیپست یکسان نسبت به گلکسی اس 9 (یا اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810) می توان انتظار عمر باتری خیلی خوب را داشت.

درباره نمایشگر علاوه بر احتمال استفاده از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، به هر حال صحبت هایی که این روزها به گوش می رسد این است که سامسونگ با افزایش اندازه نمایشگر از 6.3 اینچ به 6.4 هر چند افزایش خیلی حیاتی ای از مساحت نمایشگر نخواهد داشت اما بدین وسیله فاصله را با نمایشگر 6.2 اینچی گلکسی اس 9 پلاس افزایش خواهد داد. انتظار می رود با کمی کم شدن حاشیبه نمایشگر بدنه کلی در اندازه گلکسی نوت 8 باقی بماند.

شما درباره گلکسی نوت 9 چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

تاج تاج تاج واسه تاجیا 🙂

سامسونگ گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر هم‌ داشته. باتری گلکسی S7 اکتیو و گلکسی S8 اکتیو دقیقا ۴۰۰۰ میلی آمپر هستن.

حالا شما ممکنه بگید که منظورتون پرچمدارها بوده نه سری اکتیو. اما خواننده وقتی مطلب رو بخونه، فکر میکنه سامسونگ با ساخت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری غریبه اس. سری اکتیو چیزی از سری معمولی کم نداره. شما به سخت افزار استفاده شده روی گلکسی S8 نگاه کنید و بعد مقایسه اس کنید با سخت افزار گلکسی S8 اکتیو. دقیقا همون چیپ و همون CPU و همون GPU روش گذاشته شده. سری اکتیو هم پرچمداره. ولی چون دسته بندیش جدا شده، ما همون سری معمولی رو میگیم پرچمدار. نهایتا خواستم بگم که سامسونگ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری هم تولید کرده قبلا.

s.p.a.r.r.o.w

سری اکتیو چیزی از سری معمولی کم نداره البته با قطر بیشتر، وزن بیشتر و قیافه زاقارت و بی ریخت.
راستی سامسونگ قبلا باتریه 5000 میلی آمپری توی c9 pro 2016 استفاده کرده

دکتر رسول آریان

نه اونم ۴۰۰۰ میلی آمپر بود. البته اون میان رده بود و نمیشه بهش گفت پرچمدار.

ضخامت گلکسی S8 اکتیو برابر با ۹.۹ میلیمتر
ضخامت گلکسی S8 برابر با ۸ میلیمتر
ضخامت گلکسی S9 برابر با 8.5 میلیمتر

ضخامت سری اکتیو که آنچنان تفاوتی نداره. الان پرچمدارهای ۱۱ و ۱۲ میلیمتری میزنن برندهای دیگه.

mosayebso

a9 پرو باطری ۵۰۰۰ توی ضخامت ۸.۳ میلیمتر داشت که واقعا عالی بود اما قیمت بالایی داشت

دکتر رسول آریان

اوکی. ممنون.

ahmad

اگه یکم اون حالت مستطیل بودنشو درست کنه قطعا بهترین در سایز خودش هست

Faraz

یا پیاده کردن آن خیلی ساخت باشد اما بزرگترین حجم (سخت رو نوشتین ساخت) 

Peiman

غیر از باتری چه تغییر خاصی می‌تونه داشته باشه؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)