حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ آبی مرجانی (Coral Blue) وان پلاس 6 با بخشی از مشخصات آن لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

می گویند “لو رفته” و ما هم همین را می گوییم اما شما باور نکنید! به هر صورت اطلاعاتی درباره وان پلاس 6 (Oneplus 6) منتشر شده که این بار از یک رنگ جدید و بخشی از مشخصات حکایت دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره رنگ آبی مرجانی (Coral Blue) وان پلاس 6 و مشخصات سخت افزاری آن صحبت کنیم.

رنگ آبی مرجانی یا همان Coral Blue رنگ مورد علاقه سامسونگ است که همزمان با ناکامی نوت 7 به به گلکسی اس 7 اج اضافه شد و پس از آن در گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 نیز ارایه شد. حالا به نظر می رسد وان پلاس 6 که طراحی حسگر اثرانگشت آن شبیه به گلکسی اس 9 است می خواهد یک شباهت ریز دیگر نیز به محصولات سامسونگ داشته باشد!

قطعا وان پلاس 6 اولین موبایل شیشه ای این شرکت نیست چون وان پلاس ایکس (Oneplus X) پیش از آن این لقب را برای خود ربوده بود اما در رده پرچمدار وان پلاس 6 اولین موبایل شیشه ای آن هاست و این یعنی تنوع رنگی بالا! در این تصویر که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، یک وان پلاس 6 می بینیم که رنگ آبی مرجانی (Coral Blue) برای آن عنوان شده است.

البته لطفا این شایعه معتبر منتشر شده از evleaks وان پلاس 6 را از یاد نبرید:

وان پلاس 6 در تصویر دیگری با قاب پشتی متفاوت دیده شد

احتمال دارد که وان پلاس 6 با قاب پشتی متنوع ارایه شود، دقیقا مثل نسل اول این دستگاه که انتخاب هایی از جنس چوب بامبو هم داشت. اما به مشخصات سخت افزاری درج شده بپردازیم، جایی که دوربین دوگانه 16+20 مگاپیکسلی عنوان شده است اما درباره مکانیسم نکته ای نمی بینیم. فناوری شارژ سریع اختصاص وان پلاس به نام Dash Charge v2 (نسخه دوم) نیز به این صورت توصیف شده که یک روز کامل را تنها با 20 دقیقه اتصال به شارژر سپری کنید! خب این بستگی دارد که شما روزتان را چطور سپری می کنید (!) و باید منتظر مشخصات دقیق تر ماند. حافظه داخلی و رم نیز تا 256 (از نوع UFS 2.1) و 8 گیگابایت خواهد بود که مدل پایه 6 گیگابایت حافظه رم دارد. مشخصا نیازی به یادآوری چیپست اسنپدراگون 845 برای پرچمدار 2018 اندرویدی نیست.

در نهایت بد نیست دوباره به قیمت های دلبرانه وان پلاس 6 توجه کنیم، جایی که احتمالا معادل 697 دلار برای مدل 8-256 گبگابایت حافظه رم و حافظه داخلی باید بپردازید! مدل پایه با مشخصات 6-64 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی برابر 523 دلار و مدل میانه با مشخصات 6-128 گیگابایت با 570 دلار کاملا منطقی به نظر می رسند.

نظر شما چیست؟ این قیمت ها برای وان پلاس 6 می تواند دلبرانه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

برنامه ریزی کردم یا نوت 9 بخرم یا وان پلاس 6 اگر طراحی نهایی وان پلاس اونی باشه مه چند روز پیش لو رفت و اگه شارژ دهی باتریش کم نشه قطعا در کنار نوت 9 گزینه های خرید منه خسته شدم از این گوشی پایین رده

BeFair

من قاب پشتی چوبی رو خیلی دوست دارم

Peiman

والا با این قیمت دلار خرید پرچمدارای بقیه کمپانی ها چندان بصرفه نیست شاید به خرید این فکر کردم . البته به یه چیز دیگه دارم فکر میکنم اونم خرید گوشی های لایو. اگر بتونم با قیمت خوب پیدا کنم که خیلی عالی میشه

ahmad

منظورت لایت هست؟

Peiman

خیر ، گوشی های live demo .
همون گوشی های که میزان برای کار کردن تو مغازه ها

ahmad

آهان

Ahmad9300

سلام
دوست عزیز پیشنهاد میکنم این گوشیا رو نخر چون فکر میکنم به خاطر اینکه مدام در حال استفاده و شارژ شدن هستن باتری خوبی نخواهند داشت و احتمالا خیلی زود مجبور به تعویض باتری میشی کما اینکه خودم یه lg g3 اینجوری خریدم و همین مشکل رو داشتم ضمن اینکه فروشنده ها آنچنان ارزونتر از گوشی نو نمیدن که ارزش خرید داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)