حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب های وان پلاس 6 لو رفتند و طراحی کامل این دستگاه مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

قبلا هم گفته ایم، انواع مختلف لو رفتن داریم! لو رفتن قاب یک دستگاه خود تبدیل به یک سنت شده است و در حقیقت به نوعی معرفی شرکت سازنده ای قاب ها هم به شمار می رود! به این می گویند یک تیر و دو نشان اما ما از فلسفه یک تیر و دو نشان عبور می کنیم و به نگاهی کلی به طراحی وان پلاس 6 می رسیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این طراحی را با هم بررسی کنیم.

حقیقت این است که تقلید کار درستی نیست و شاید به فروش شما کمک کند اما اصلا به برندسازی و شکل گرفتن یک نگاه معتبر به شما کمک نمی کند. وان پلاس 6 با بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد و این به دلیل حاشیه کم نمایشگر آن است. برخی شرکت های دیگر مثل ایسوس و هوآوی نیز محصولاتی را با این ویژگی ارایه کرده اند و ال جی نیز در آینده به آن ها خواهد پیوست. موضوع مهمی که درباره طراحی نمایشگر آیفون X همواره ما را جذب خود می کند، حاشیه پایین و در مجموع حاشیه متقارن لبه ها است! اگر بریدگی نمایشگر را در نظر نگیرید یک نوار n میلی متری دور کل نمایشگر کشیده شده و این تقارن واقعا جذاب است. در حقیقت اپل نیز در ابتدای ویدیو معرفی آیفون X به آن می پردازند.

تا کنون نمونه های زیادی با بریدگی نمایشگر دیده شده اند اما همگی روی لبه پایین خود یک حاشیه بی قواره دارند! آیفون X همچنان در این زمینه یکتاست ولی به نظر می رسد که وان پلاس 6 حاشیه پایین نمایشگر را آنقدر کم کرده که از این نظر شبیه به آیفون X است. البته احتمال دیگری نیز وجود دارد که شاید به دلیل این قاب ها، حاشیه پایین نمایشگر کمتر دیده می شود اما اگر به صورت کلی اینطوری نباشد و حاشیه نمایشگر به آن میزان کم شده باشد (تصویر اصلی مطلب را ببینید) می توان گفت هر چند وان پلاس 6 نگاه خود را به طراحی به صورت یکتا ارایه نکرده است اما کار سختی را تقلید کرده که به نظر من دوست داشتنی خواهد بود.

قاب وان پلاس 6

قاب وان پلاس 6

طراحی قاب پشتی وان پلاس 6 نیز شبیه به گلکسی اس 9 پلاس است، به خصوص حسگر اثرانگشت آن! بله، ما خیلی طرفدار نسبت دادن کارهای خرده و ریز هر برند، به دیگری نیستیم اما شباهت انکار ناپذیر است، به خصوص تاثیر اپل در رهبری موقعیت مکانی دوربین روی قاب پشتی! در قسمت بریدگی نمایشگر دو خط موازی دیده می شود که مشخص نیست دقیقا چه چیزی است و به چه کاری می آید اما شاید اشتباه رندر ارایه شده به تولیدکننده قاب باشد.

به صورت کلی نظر شما درباره طراحی وان پلاس 6 چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اگه این باشه که دمش گرم
سریع ترین گوشی جهان که میشه . یکی از بهترین دوربین هارو خواهد داشت،طراحیش هم خیلی عالیه و قیمتشم مناسب

Dariushrd

چطور متوجه نشدین که قسمت پایین دستگاه همینطورم از بالا ناچش با فوتوشاپ برش خورده بهرحال بعید میدونم مثل آیفون ایکس باشه پایینش

BeFair

حاشیه پایین نمایشگر رو خیلی دوست دارم ایول ایول

علی شیخ زاده

میشه گفت بهترین طراحی رو داره

Shiral

درسته شاید نواوری خاصی نداشته باشه و تقلیدی از بهترین های بازاره اما به نظر ترکیب خوبه.اگرچه بریدگی الزاما عالی نیست اما خوب اگر مشکل دوربین حل شده باشه و ضد اب باشه و قیمت را مثل برندهای نوظهور به هزار دلار نرسونده باشه با توجه به سرعت عالی بهترین گوشی اقتصادی سال خواهد بود.

علی شیخ زاده

این خودش نوظهور تر از همه برند هاس داداش

ahmad

بی نهایت زیبا

hamid reza

اگه این باشه ارزش خریدش خیلی بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)