حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا GoPro توسط شیائومی خریده شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

شیائومی پنجمین شرکت پرفروش دنیای موبایل است که حقیقتا خیلی خوب کار کرد و خوب بالا آمد. این شرکت را شاید علاوه بر موبایل های مقرون به صرفه، به لوازم جانبی باکیفیت و ارزان قیمت نیز بشناسیم اما گستره فعالیت این برند خیلی بیشتر است و حتی دوربین ورزشی (اکشن کم) یا دوربین امنیتی نیز تولید می کند. وقتی اسم اکشن کم می آید قطعا یاد گوپرو (GoPro) می افتیم، برندی که وقتی در سال 2014 عرضه شد ارزشی معادل 10 میلیارد دلار داشت. حالا اما شایعاتی به گوش می رسد که احتمالا GoPro توسط شیائومی خریده شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر را بخوانیم.

به نظر می رسد که اوضاع مالی گوپرو (GoPro) خیلی خوب نیست و در ابتدای سال جاری حتی بخش پهپادهای خود تعطیل کردند. این شرکت در سال 2002 توسط شخص Nick Woodman افتتاح شد و تا کنون فعالیت های قوی و محصولات خوبی را ارایه کرده است. وی در خبرها اعلام آمادگی برای فروش کارخانه خود را داشته و گفته که: “اگر شرکتی بزرگتر پیدا شود که بخواهد GoPro با آن ادغام شود و فرصت های بیشتری برای گسترش مقیاس کار و سرمایه گذاری بهتر فراهم باشد، ما به این فرصت خوش آمد می گوییم.”

ارزش سهام GoPro امسال 36 درصد افت کرده و سرمایه بازار آن ها حدود 700 میلیون دلار است. به نظر می رسد که شیائومی بخواهد این برند را با حدود قیمت 1 میلیارد دلار از آن خود کند اما جزئیات بیشتری درباره زمان یا دیگر موارد منتشر نشده است. قطعا شیائومی فکر توسعه برند Yi خود که زمینه دوربین ها فعالیت می کند را خواهد داشت. بدین تریبت نه برند GoPro از بین می رود و شیائومی هم پیشرفت خود را دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اتفاق خوبی باشد؟ دوربین های ورزشی می توانند برای شما جذاب باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شیائومی هم هرجور داره بزرگتر میشه . امیدوارم ادغام این دو باعث بشه محصولات با کیفیت تری رو شاهد باشیم

Peiman

اصلاح میکنم هر روز!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)